Dat is duidelijk, bedankt.
Bijna 3 mm hogere zuigerhoogte is toch een stuk meer bij het zuiger/kleppenspel dan even tussen duim en vinger kijken.
Toevallig kwam gisteren deze voorbij 3.2 vs 3.0 op gtv6.comVind dat er weinig zichtbaar verschil is tussen GTa en standaard assen.
Ed (156 3.2)
Hoi Giuliettaevo, die 2,7 mm had ik al gedeeld op 5,4 mm.Die 2,7 mm verschil in slag geldt trouwens wel voor de gehele slag, het is dus niet zo dat de zuiger ineens 2,7 mm hoger uit het blok komt.... de totale slaglengte neemt toe met 2,7 mm dus in zowel opwaartse als neerwaarste richting verplaatst de zuiger zich 1,35 mm verder omhoog of omlaag.
Hmmm.. Volgens mij gaat dat wel.roy, dat gaat toch helemaal niet!
je zal een kirukas en andere zuigers moeten kopen.
kost een helboel geld!en voor de 12 klepper zijn er geen zuigers.moet je eerst en 24v blok kopen en die ombouwen.
mmm,kost een hoop geld.
koop het boek van jim k , daar staan alle dingen in die nodig zijn om een streetable 250 pk uit een 12klep motortje te halen.
Bij mijn weten is dat boek nog helemaal niet te koop? 250 streetable pk's lijkt me trouwens redelijk optimistisch. Die zijn vast in ieder geval niet ook zo affordable meer........roy, dat gaat toch helemaal niet!
je zal een kirukas en andere zuigers moeten kopen.
kost een helboel geld!en voor de 12 klepper zijn er geen zuigers.moet je eerst en 24v blok kopen en die ombouwen.
mmm,kost een hoop geld.
koop het boek van jim k , daar staan alle dingen in die nodig zijn om een streetable 250 pk uit een 12klep motortje te halen.