die jongen maakt trouwens leuke dingen
Van die motoren verwacht ik ook veel; ik ben razend benieuwd. Subsidie zou te mooi zijn, maar een A-labeltje (zoals voor onze Beierse vrienden) is misschien voor bepaalde types haalbaar. Niet voor een GTA vrees ik.De nieuwe 'Junior' zal gebruik maken van de motoren die via Fiat Powertrain Technology zijn ontwikkeld.
Dus de nieuwe T-Jet turbo benzine en dieselmotoren die leading in hun klasse zijn.
Zeker geen slurptax maar gezien de rigide uitleg aan het woord zuinig van het huidige Kabinet helaas ook geen subsidie zoals
bij die hybride auto's.
Nu maar hopen dat er iets te zien zal zijn in Geneve begin maart.
Nu maar hopen dat er iets te zien zal zijn in Geneve begin maart.
Naar verluid staat er wel een 'studiemodel' in Geneve. Denk de glimmertjes en over-the-top details weg en je weet hoe het produktiemodel er uit gaat zien.Nu maar hopen dat er iets te zien zal zijn in Geneve begin maart.
Die hoop kun je opgeven. De introductie is niet in Geneve maar verplaatst naar later. Waarschijnlijk op de salon van Parijs in oktober.
Fijn dat er van die ondernemende mede-alfisten zijn. Dan wacht ik eerste de twaalfde maart en jullie verslag af.Ik heb zelf geen bron maar Tommaso en ik zijn er 11 maart en zullen de 12e verslag uitbrengen
Dat is ook niet de bedoeling wanneer het om de nieuwe sprint gaat, moet gewoon een leuke 2 + zakje snoepjes(niet kruimelend of vlekken achterlatend) worden.Ziet er goed uit! Maar met die daklijn ben ik maar blij dat ik geen passagiers heb voor de achterbank. Misschien valt het een beetje mee in werkelijkheid.