Kleine update: Het stuur staat nu wat dichter naar me toe, dank zij een naafverlengstuk (50mm). Op deze manier kon de zetel ook wat verder naar achter en zit ik niet meer met m'n benen tegen de stuurkolom. Ook de versnellingspook komt nu wat hoger. Die was ooit eens afgezaagd geweest. Een buisje ertussen en het ziet er nu weer normaal uit.
De Azev 16duimers zitten er nu ook op. Foto's volgen later. En nu begint het te knagen... verlagen of niet....
Verlagen wil dan weer zeggen: straffere dempers (ipv de huidige monroe's), uitlaat aanpassen, .... En dan jagen we onzelf weer op kosten.
Misschien best alle kosten wat spreiden. De auto doet het goed
Het enige probleem is dus het inhouden van de motor bij 5400rpm. alsof de onsteking bruut stopt. Dat onderzoeken we stap voor stap als we tijd hebben. Hij draait verder mooi en ik trek zelden zwaar door. Leuk detail: bij het zoeken naar de oorzaak ontdekt dat er een squadra chip in de box zat. tof!
De mistlichten doen het nu ook weer. Die stonden in serie zodat ze elk slechts 6volt kregen. Solderen en krimpkousje erover en alles zit weer zoals het hoort.
De extra verlichting voor die enkele dagen rittensport per jaar begint ook vorm te krijgen. Er komt op die dagen een ander grilletje vooraan te zitten waar een paar compacte verstralers zitten. Het zal zo worden gemaakt dat het gemakkelijk te verwijderen is zodat het standaard grilletje er weer in kan. Foto's volgen later