Nog een kersverse guru erbij. Welkom bij de club.en net tijdens mijn kersvers guru schap ! stomme voetbal !
Het staat 1-0 voor SPO tegen AZ trouwens. Voor wie het weten wil.
Nog een kersverse guru erbij. Welkom bij de club.en net tijdens mijn kersvers guru schap ! stomme voetbal !
Jij zit naar het verkeerde net te kijken, dat is geen voetbal. Snooker soms? Is ook met ballen. Maar dan anders.Het staat 5-1 voor McCulloch tegen Stevens voor degene die dat wil weten, met net een Centurybreak van 122 voor McCulloch
Ik ook. Snooker ook trouwens. Alles met ballen.Inderdaad snooker (ik haat voetbal)
ik dacht al dat ik de enige abnormale op de wereld was ! IK HAAT OOK VOETBAL !!!!!!(ik haat voetbal)
Alles behalve bestuurers met ballen van snelle dingenIk ook. Snooker ook trouwens. Alles met ballen.Inderdaad snooker (ik haat voetbal)
Nee, dat is helemaal gratis. Die tip heb ik van iemand hier. Leuk om foto`s te laten zien. Probeer maar es.Kas ik zag bij te koop bij die gtv3.0 de upload talk2 is dat een gratis webspace of van jezelf???
Kan GftdsE dan ook of moet je daar voor de pl34 uitzetten?via XP en win 2000 hoef je zelfs geen FTP client meer ! drag en drop via explorer.
en anders : WSftp: simpel en gebruiksvriendelijk ! en gratis, bovendien