Ik wil het ook wel voor je proberen hoor.Ik ga eens even kijken of ik de fysieke capaciteiten van mijn vrouw nog even kan aanspreken die momenteel reeds geruime tijd horizontaal geconfigureerd is tijdens geestelijk minder aanwezige periode wat meestal snachts voorkomt met gesloten oogleden.
Maar ik vrees van niet.
Mag je Alfa nog buiten komen op dit tijdstip en het regent hier hoorIk wil het ook wel voor je proberen hoor.Ik ga eens even kijken of ik de fysieke capaciteiten van mijn vrouw nog even kan aanspreken die momenteel reeds geruime tijd horizontaal geconfigureerd is tijdens geestelijk minder aanwezige periode wat meestal snachts voorkomt met gesloten oogleden.
Maar ik vrees van niet.
Eigenlijk niet, maar voor zoiets wil ik hem wel even afdrogen. De auto dan hè?Mag je Alfa nog buiten komen op dit tijdstip en het regent hier hoorIk wil het ook wel voor je proberen hoor.Ik ga eens even kijken of ik de fysieke capaciteiten van mijn vrouw nog even kan aanspreken die momenteel reeds geruime tijd horizontaal geconfigureerd is tijdens geestelijk minder aanwezige periode wat meestal snachts voorkomt met gesloten oogleden.
Maar ik vrees van niet.
reset knop ?Die configuratie is zoals gewoonlijk geen probleem op dit tijdstip maar de hibernate modus is dan ook behoorlijk stabiel meestal is er weinig reactie als er een poging gedaan wordt om die te onderbreken.
Het reset knopje is het enige dat zou kunnen werken alleen is de reactie dan vrij heftig en onvoorspelbaar.reset knop ?Die configuratie is zoals gewoonlijk geen probleem op dit tijdstip maar de hibernate modus is dan ook behoorlijk stabiel meestal is er weinig reactie als er een poging gedaan wordt om die te onderbreken.
Dat wordt nachtwerk. Ik hoop alleen dat ik niet bij de buren aanbel.Tegen de tijd dat je hier bent bel je maar zachtjes aan . (zorg wel dat je de kleine gasten hier niet wakker maakt) in ieder geval nog een leuk ritje op dit tijdstip