Uit betrouwbare bron vernomen dat de auto weer een vol jaar APK heeft.
nogmaals Gefeliciteerd Richard
En nu maargenieten van je eerste transaxle
En vast niet de laatste, wedden? Enjoy!
En nu maargenieten van je eerste transaxle
Nee, deze horen niet aan elkaar te zitten. De koelleidingen daar in de buurt moeten zo lopen:hoort er geen stukkie koelwaterslang tussen het stuk wat ik in mijn hand heb en het stukje wat ik op de brandstofpomp heb gelegd?
nu is het aan beide zeides afgedopt...
Werkt de kachel niet dan? Zo nee => TiTaTo gelijk.Nee, deze horen niet aan elkaar te zitten. De koelleidingen daar in de buurt moeten zo lopen:hoort er geen stukkie koelwaterslang tussen het stuk wat ik in mijn hand heb en het stukje wat ik op de brandstofpomp heb gelegd?
nu is het aan beide zeides afgedopt...
De bovenste kachelslang uit het schutbord (die je in je hand hebt) sluit aan achter in je cilinderkop (bij de slangeklem boven je hand), slang maakt S-bocht.
De onderste kachelslang uit het schutbord loopt rechtstreeks naar de middelste aansluiting op je waterpomp.
De bovenste aansluiting op je waterpomp loopt naar een T stukje, dan enerzijds naar je thermostaathuis en anderzijds naar je expansietankje.
Je kachel zal dan ook weer werken
Succes en veel plezier (het rijdt echt heerlijk, een 75 met Dell' Orto's!)
jawel, ik heb het stukje slang in mijn handen vanaf het t - stukje,Als je Alfa ooit op LPG heeft gereden, zal het zeker daarmee te maken hebben. Er is dan een aftakking geweest voor de LPG verdamper.
Maar die afgedopte slang in je hand, komt die dan niet vanuit je schutbord (kachelradiateur)?