Carterpan zelf maken is geen onoverkomelijk probleem.... gewoon de flens van de originele pan afslijpen (of namaken..) en daar een mooie bak aanlassen.
Vliegwiel moet je ook behouden en dus voorzien van de een of andere constructie die aansluit op de cardanas. Vliegwiel moet je namelijk behouden voor de BDP sensor...
24v spruitstukken schijn je aan te kunnen passen voor gebruik in een 116, maar dat weet ik niet zeker en zal zeker niet zo heel makkelijk zijn. wel is het aan te raden dan meteen maar de hele uitlaat aan te pakken aangezien de voorpijpen van een 24v een aardig stukje dikker zijn als die van een 12v.
Ook zou ik met een TS eindoverbrenging gaan rijden om te zorgen dat de auto lekker aan het gas hangt. De 24v draait zo'n 1000 toeren meer als de 12v en heeft onderin wat minder kracht. een kortere bak zorgt ervoor dat hij lekkerder oppakt en je haalt nog steeds dezelfde snelheden in de versnellingen doordat je verder door kunt halen met een 24v.
Inlaatspruitstuk moet je ook aanpassen anders zit de gasklep verkeerd. Ook de olievuldop wil je verplaatsen, zit anders onder de hoofdremcilinder.
3.2 GTA motor moet met een mooi open uitlaatsysteem en een goede chip toch wel een 275 pk kunnen maken. Als je een mooie 75 1.6 oid neemt als basis en die dan zo licht mogelijk maakt moet je toch wel rond de 1000 kilo uit kunnen komen. Heb je een leuke auto dacht ik zo... vooral las je dat 1.6 achterop laat staan.
Lang leve de Sleepers!

"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.