En het wantrouwen over de vormgeving lijkt ongegrond...
Zo te zien beter dan de Alezan en Bonini/Perfect Miniatures.
Ben zeer benieuwd hoe hij uiteindelijk gaat worden.
En nog een Ixo:
8c 2300. Hij doet denken aan een Le Mans deelnemer, maar met een witte motorkap kende ik hem nog niet. Wel met geel.
Das een handelaartje, die heeft er als het goed is meerderede blauwe 164 24v super nu ook op MP voor € 27,00
Als het goed is ie van mij, de prijs is okee...
Trouwens die 145 vind ik ook erg leuk, wat gaat ie kosten???? weet iemand dat??
Nee,klopt niet,volgens mij is een twee-deurs sud nooit officieel geleverd.Volgens mij hebben ze alleen een voorserie gehad die ze destijds alleen op tentoostellingen hebben gezet en gebruikt voor pers foto's,en die hadden geen hoofdsteunen en geen bumperrozetten.Denk dat minichamps destijds een sud ti heeft gefotografeerd en daar zelf deze standaardversie van heeft gemaakt.De Giulia in 1/18 is daar ook een mooi voorbeeld van,de Giulia 1300 uit 1970 is gebruikt om het model te verkleinen,en hebben daar vervolgens zelf een Giulia 1600super van gemaakt door er dubbele koplampen op te zetten,helaas zijn ze even vergeten dat het dashboard ,achterlichten en type aanduidingen anders zijn.De tweedeurs Sud ken ik van bijv. de Autovisie-cover uit die tijd. Maar ik zie stoelen met hoofdsteunen, klopt dat wel?
Corrado
Niet helemaal waar. In Italië is de tweedeurs gedurende korte tijd geleverd. De Herpa'tjes hebben dezelfde 'fout'. KLIKNee,klopt niet,volgens mij is een twee-deurs sud nooit officieel geleverd.De tweedeurs Sud ken ik van bijv. de Autovisie-cover uit die tijd. Maar ik zie stoelen met hoofdsteunen, klopt dat wel?
Corrado