Winkelkarretje ???Yessssssssss m'n eerste portierdeukje zit erin !!!
Leo.
altijd leuk
succes
Tymen Qv
Winkelkarretje ???Yessssssssss m'n eerste portierdeukje zit erin !!!
Leo.
De Cinq blijft in de familie. Onze zoon zijn eerste karretje. Kan ie eerst mooi no- claim opbouwen voordat ie zn 75 Imsa aanschaft.Nou nou, Arjen, je zet nogal de bloemetjes buiten.
Leuke kar hoor! Is deze nu naast de 500 of i.p.v.?
Wazdat@@????, je had het over een giallo , maar blu rules hè . Juul straks op z'n kant in de garage? Binnenkort maar even bewonderenWat een stomme karretjes...
Volgende keer geef ik wel weer een bos rozenvoor Valentijn.
Niet smetteloos, maar wel goedkoop, goed en weinig echte km's mit fahrzeugbrief.
Tja.. Eer-eergisteren zou het een Seicento worden, maar plotsklaps kwam er wat anders op mijn pad. Even plaatje laten zien aan Ina en.......die wilde meteen de Seicento niet meer Na kijken en rijden was er geen houden meer aan..Arjen, dat meen je niet, leuk zeg!!! Super! Daar heb je vorige week nog niets over gezegd! Top! Beginnen er nu wel veel met een Juul en een barchetta te worden!
Heel veel plezier ermee, heb vandaag heerlijk een uurtje op getoerd, top!
Haha, klinkt bekend... Ik ben vandaag ook weer met de Panda 112 HP naar het werk omdat Chantal de barchetta mee wilde nemen. Helemaal geen straf overigens maar wel typisch. Met de 944 had ik dat nooooit...Na kijken en rijden was er geen houden meer aan..
Nu maar ruzien wie er in mag rijden.