
Neem van mij aan dat die kompressor wel door pompt hoor. De garage waar Michel sleutelt hebben ze een kompressor op een BMW v8 gezet en een 33 16v, beide hebben een omloop die op vacuum werkt bij deellast. Anders staat de kopressor een enorm vacuum te maken achter de gasklep en daar wordt de compressor best warm van...hij heeft zij compressor achter het gaskleppen huis zitten. Dus bij deellast is de gasklep half dicht en kan deze dus niet te veel duk op bouwen. Dit is echt ideaal.
De laatste keer dat ik bij Pieter zijn 33 onder de kap keek zag ik wel degelijk een gasklep voor de kompressor en een omloop... Maar het kan net zo goed heel goed werken, Buddy reed met zijn 33 kompressor ook zonder omloop en dat dat ding was niet bij te houden. Het einige wat toen stuk ging was de bak en later de hele auto op het Scheivlak...Hee JW,
Nou er zijn wel een paar verschillen, die 33 heeft de compressor voor de gaskleppen staan en ik er na. Die BMW V8 is een enorm ding dus die is niet te vergelijken...
Voor deze compressor schrijft Eaton het zelf voor om het zo in te bouwen...
Een omloopje is zo gemaakt, maar ik ben niet zo bang voor hoge temperaturen!
Hopelijk loopt ie aan het eind van de week!!