Zo gaat het met de GTV:
Gelukkig niet zo stoffig als dit topic, wel nog laaaaaaang niet klaar. Nulpunt is nu denk ik wel bereikt, ik heb 'm sinds de aanschaf eigenlijk alleen nog maar verder gedemonteerd. Veel onderdelen zijn inmiddels gereinigd of opnieuw gespoten, ook moest ik naar een aantal onderdelen op zoek omdat die er niet bij zaten of simpelweg te ver heen waren zoals bijvoorbeeld de koplampen. Pas nog het blokje gepoetst zoals te zien op bovenstaande foto's en nu rustig aan weer opbouwen.
Meteen maar even van de gelegenheid gebruik maken om een paar vragen te stellen:
Er zit een gat in het staartstuk(zie foto), waarvoor dient dit? Hoort hier een sensor op oid?
De gashendels voor de carbs zitten er nog in, hoe moet ik dit ombouwen naar TS spec? Ik vermoed dat ik een gaskabel van een TS moet gebruiken, niet?
De waterpomp draait stroef maar heeft verder geen axiale speling en ziet er ook van binnen nog fris uit. Ik vermoed dat ie door het lange stilstaan vast is gaan zitten, kan ik het ding weer aan de gang krijgen door goed schoon te maken of toch maar beter een nieuwe aanschaffen?
Work in slow progress....maar ik heb dan ook geen haast.