Deze stond al in mn agenda, de eerste rit waar ik tijd voor heb dit jaar, nu hopen dat mn auto me niet weer in de steek laat
Kan iedereen zien of mn vriendin een goede navigator is of niet
Kan iedereen zien of mn vriendin een goede navigator is of niet
Je maakt vrienden zoKan iedereen zien of mn vriendin een goede navigator is of niet
...of zien hoe goed of slecht jij luistert....
Moet ik mijn hondenkoeken meebrengen ?Net terug van de Drentherit en deze rit staat in de agenda ingepland.
Als het aan Spike ligt wel! Spike heeft zich vandaag ook weer vermaakt tijdens de rit, al was de sanitaire stop die wij voor hem in het bos hielden wel verwarrend voor enkele deelnemers, ze kwamen daar meteen ook antwoorden op vragen zoeken....Moet ik mijn hondenkoeken meebrengen ?
Komt dus in orde !!!Als het aan Spike ligt wel! Spike heeft zich vandaag ook weer vermaakt tijdens de rit, al was de sanitaire stop die wij voor hem in het bos hielden wel verwarrend voor enkele deelnemers, ze kwamen daar meteen ook antwoorden op vragen zoeken....Moet ik mijn hondenkoeken meebrengen ?
Volgens welingelichte bronnen is het spoor-traject zelf 162 km, bij de heen en terugreis komt er dus nog een aardig rit bij. Dat is een leuk stuk in een Alfa, lijkt me dat geen straf!we zijn er zeker bij, vanuit heerenveen 311,5 km... en dan de rit nog, heb er zin in.......
d'as een behoorlijke afstand[
Volgens welingelichte bronnen is het spoor-traject zelf 162 km
Maak je daar niet druk om, jij rijdt voorlopig toch niet hoorde ik zondagTelt deze mee voor het klassement?