Dat betekent niet dat ik er niet bij ben, als het voor het klassement is, m'n navigatrice heeft ook en rijbewijs.Maak je daar niet druk om, jij rijdt voorlopig toch niet hoorde ik zondagTelt deze mee voor het klassement?
Dat betekent niet dat ik er niet bij ben, als het voor het klassement is, m'n navigatrice heeft ook en rijbewijs.Maak je daar niet druk om, jij rijdt voorlopig toch niet hoorde ik zondagTelt deze mee voor het klassement?
Slechts 311 km, dan heb je het lekker dicht bij. voor mij wordt het 348,4 km.we zijn er zeker bij, vanuit heerenveen 311,5 km... en dan de rit nog, heb er zin in.......
(extra) navigator of babbelbox nodig?Ik denk dat ik de 33 ook maar eens uit ga laten die dag.
De 33 is een 5-zits he, sowieso plek zat dus...(extra) navigator of babbelbox nodig?Ik denk dat ik de 33 ook maar eens uit ga laten die dag.
Ik krijg idd meer in de 33 mee dan in de 155De 33 is een 5-zits he, sowieso plek zat dus...
Of heb jij een chauffeur nodig?(extra) navigator of babbelbox nodig?Ik denk dat ik de 33 ook maar eens uit ga laten die dag.
Ik vermoed, dat het tegen die tijd nog niet verstandig is zelf Alfa te rijden............. (hoewel ik wel denk tegen die tijd zo ver te zijn, dat dat zou kunnen)Of heb jij een chauffeur nodig?(extra) navigator of babbelbox nodig?Ik denk dat ik de 33 ook maar eens uit ga laten die dag.
Hij vraagt toch ook of je een chauffeur nodig hebt ... geen navigatorIk vermoed, dat het tegen die tijd nog niet verstandig is zelf Alfa te rijden............. (hoewel ik wel denk tegen die tijd zo ver te zijn, dat dat zou kunnen)Of heb jij een chauffeur nodig?(extra) navigator of babbelbox nodig?
Hij vraagt toch ook of je een chauffeur nodig hebt ... geen navigatorIk vermoed, dat het tegen die tijd nog niet verstandig is zelf Alfa te rijden............. (hoewel ik wel denk tegen die tijd zo ver te zijn, dat dat zou kunnen)Of heb jij een chauffeur nodig?