Auto Italia magazine, 13 oplages/jaar en elke keer wel Alfa content:
http://www.auto-italia.co.uk/
en welke wint er?) een vergelijkingstest tussen een Alfa 159 en een Mazda 6
Wat een slecht verhaal is dat zeg! Slecht voor het imago van ons merk en nog slechter voor het imago van de dealerbedrijven.Column van Peter Heerschop in anwbAuto Nr12
"Misschien is het beter om hem nu in te ruilen"
Franse distributies (PSA dus) zijn ook niet geweldig! Dat verlicht de pijn toch wel een beetje. Ik zelf ben echter blij met mijn kettingen3 jaar oud, 60 000 kilometer en dan de distributieriem moeten vervangen (en alles wat er bij komt).
Andere merken komen toch echt verder of hebben een ketting. Zo bezien ligt het wel aan Alfa Romeo.
Uiteraard is het totale bedrag overdreven, daar is Heerschop dan ook cabaretier voor.
ondanks het geweldige off-topic geneuzel, noem mij de merken die meer kmters met een distributie doen, en de merken met een ketting t.o.v. t totaal aantal merken.3 jaar oud, 60 000 kilometer en dan de distributieriem moeten vervangen (en alles wat er bij komt).
Andere merken komen toch echt verder of hebben een ketting. Zo bezien ligt het wel aan Alfa Romeo.
Uiteraard is het totale bedrag overdreven, daar is Heerschop dan ook cabaretier voor.
En? dat zijn de feiten....Bij Volvo nog meer, en die blijven soms wel heel na een breuk. .... en?