o ja en let wel: je dient dan wel "ron 95" te tanken.
Hier bedoeld Rene natuurlijk RON98

Dus je moet minstens aan de V-power als je verslaaft bent aan Shell. Anders kun je voor Total Excellium, BP Ultimate enz.
[edit]Haha... zie nu pas de ""

tis nog vroeg

[/edit]
Wat betreft het merkbaar zijn, enige wat ik vooral merk is het soepel rijden van de motor. Ongechipt ken ik deze motor niet, heb hem as is over genomen van Rene (nog steeds heel erg blij).
Qua verbruik heb je dit helemaal zelf in de hand. Als je de rijstijl vast houd zoals je die nu hebt, dan zul je een besparing moeten kunnen merken. Echter, ga je het extra vermogen aanspreken, dan zul je een lichte stijging qua brandstof verbruik waarnemen.
Of het zin heeft om jouw 1.4 te chippen? Ik denk het wel, je krijgt er een soepeler ogende motor voor terug welke nog prettiger is in gebruik. Je zal met chippen geen mega sprong maken in je zoektoch naar vermogen, dit is wat lastiger bij een atmosferische motor.
Een geblazen motor geeft hierin meer mogelijkheden.
Groetjes,
Marc