Dat is een goede opmerking. Jij wilde zieltjes winnen bij de 145/6 club, haha Maarre je bent uitgenodigd om een rondje achter me aan te rijden.Die horen ook niet op het circuit thuis, sorry if I am wrong .... en harde plastic- en ashoezen scheuren eerder als de wat soepelere versie die ook te koop is...
Ik hoef geen zieltjes te winnen sorry, en ik rijdt niet op het circuit stomweg omdat ik dat niet kan en daartoe ook niet de behoefte heb.Dat is een goede opmerking. Jij wilde zieltjes winnen bij de 145/6 club, haha Maarre je bent uitgenodigd om een rondje achter me aan te rijden.Die horen ook niet op het circuit thuis, sorry if I am wrong .... en harde plastic- en ashoezen scheuren eerder als de wat soepelere versie die ook te koop is...
(Off Topic) Al kom je met een bouwjaar 2008 159 ben je nog welkom in de SI...Voor Challange en SI zijn ze volgens mij nog te jong (voor de SI zeker weten),
volgens mij heb je nog gewoon ashoezen nodig.Als het je niets kan schelen, zeg dan ook niks...
Ik heb ook wel eens iets gelezen over ashoezen die flexibeler zijn, maar hoe wat en waar ? Geen idee... Idee om even bij Madeno te inormeren, die leveren ook andere/versterkte ashoezen voor een 156...
Edit :
Zie net dit op de race afdeling van de site van Madeno staan. Is dit nu een zwaardere homokineet of een vervanger zodat je geen hoezen meer hebt