814 kilometer veel? haha altijd baas boven baas boven baas, ben net thuis na een rit van 850 km (incl een paar keer de verkeerde kant op rijden in Antwerpen). Wel moet ik toegeven dat we gister al zijn vertrokken, en vannacht in Ossendrecht hebben overnacht. dus vanmorgen konden we nog redelijk uitslapen.480 kilometer veel? haha altijd baas boven baas, nu net thuis, vanochtend half 6 vertrokken en 814,1 km verder;) was een zeer geslaagde rit..!net thuis van een zeer lange rit 480km gereden vandaag alleen de rit was al 190km ,beetje lang.
Het was een leuke rit om te rijden, maar ik heb toch liever bolletje pijltje navigatie in plaats van het verhaal. vooral bij de eerste verhalen was je in de tekst pas bij de aanwijzing, terwijl je de afslag al voorbij was.
De lunch tip in Geel hadden we beter over kunnen slaan Toen we over de parkeerplaats voor de kerk reden, besloot een oude belg in een oude merceders om uit een parkeervak achteruit tegen mijn 145 aan te rijden.... resultaat een deuk in de wielkast, en een kras op de achter bumper
Na het invullen van de schade formulieren hebben we nog lekker gegeten in Taverne - Restaurant van Gogh
Door dit oponthoud moesten we goed doorrijden om op tijd op het eindpunt te aan te komen, waar we dan ook pas 1 minuut voor 5 aankwamen.
Alle kennis vragen hebben we gegokt, omdat er geen tijd meer was om ze op te zoeken.