Allereerst natuurlijk allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Ben weer wat opgeschoten met mn project spider!
Vorige week en afgelopen zaterdag weer verder gegaan met wat kleien dingetjes.
Heb inmiddels alle stekkerverbindingen vernieuwd en diverse alle massa en pluspunten mooi schoongemaakt.
Mn wissermotor uit elkaar gehaald en weer opnieuw ingevet, is nu weer stil.
Mijn dynamo eraf gehaald en helemaal schoongemaakt, was helemaal vet van de olie, ook weer oke nu.
Denk dat ie het nog wel een tijdej blijft doen, zag geen rare dingen binnenin.
Probleem is allleen dat als je bezig bent je telkens weer wat nieuws tegenkomt, dynamo eraf en dan zie je weer wat roest bij het binnescherm wat weg moet.
En in al die kleide dingen gaat ook al een hoop tijd zittn, schiet niet op maar is zeker belangrijk!
Trouwens, heb mijn onderblok bekeken en de modifictie van de oliekanalen is al uitgevoerd, dat scheelt weer.
De kop is nu bij de motorenrevisie en komt deze week terug, kan ik hem er zaterdag op gaan zetten.
Wou dat 1st volgende week gaan doen maar dan heb ik al weer wat anders. wou eigenlijk zaterdag naar Interclassics en dan zondag naar de nieuwjaarsborrel maar vind dit toch belangrijker.
Dus nu zaterdag de kop erop en dan zondag naar Interclassics.
Heb inmiddels ook mn cabrio dakje besteld, wordt een beige...

Ik had nog een vraagje: degene waarvan ik mn nokkenas vandaan heb vertelde me dat die nokkenas uit een 1600 spider kwam. de nr komen wel overeen.
s het nu zo dat ze in amerika, vanwege die rottige emisie mindere nokkenassen erin gedaan hebben??
zoja, dan kan ik hem heel gemakkelijk tunen dus!!
Heeft er nog iemand een kentekenverlichtings paneel liggen voor deze auto???
nou dat was het weer, helaas geen fotos maar volgende keer weer!!!
ciaooo