Dit weekend eens op pad geweest en bij deze en gene een paar auto's bekeken. Door alle adviezen toch een beetje gaan twijfelen wat nu de goede keuze is wat betreft de auto voor dagelijks gebruik. De 75 zou een mooie oplossing zijn, maar dan gaat mijn voorkeur uit naar een perfect exemplaar, zonder roest. Nu zie ik hier op het forum een 155V6 staan. Gezien de vraagprijs is dat denk ik een heel leuk alternatief voor relatief weinig geld. Gisteren ook even bij Madeno in Oude Tonge langsgereden en daar staat (inmiddels al een jaar of 4 geloof ik) een hele mooie 156 TS in de showroom naar buiten te kijken. Helaas niemand aanwezig dus de auto niet van dichtbij kunnen bekijken
Deze dus
Maar goed die zit even in een andere prijsklasse............... (naar mijn mening belachelijke prijs, daar haal je ook een 156 Madeno met 275 PK voor op hier op het forum, en die heeft even wat minder gelopen.) Ik vroeg me trouwens af of deze auto ooit eerder is besproken op dit forum of van iemand hier is geweest (die 2.0 TS)