Zo, ik heb inmiddels een nieuwe serie kabels besteld die ik ga aanpassen. Als het goed is zullen ze eind deze week arriveren. Naast de kabels voor iedereen die al besteld heeft, heb ik er een aantal extra.
@Afco, de software voor dit heb heb ik wel, zie ook http://autos.groups.yahoo.com/group/UniDiag/ en eerder in dit
Binnenkort heb ik ook weer een aantal kabels te koop.
@babobo, volgens mij is het geen can-open protocol, maar eerlijk gezegd weet ik ook niet precies wat dat is. De ECU's in Alfa die CAN gebruiken, doen dit voor zover ik weet allemaal met kwp2000 over CAN.
@Phlime, tja zonder dat ik weet welke kabel het is en welke elektronica er in zit kan ik er ook niet veel over zeggen. Ook kan het er nog vanaf hangen welke drivers er geinstalleerd zijn en wat de instellingen zijn.
Maar communicatie met een jtd uit 1998 is zeker mogelijk! Heb je mijn Unidiag software gebruikt met daarbij de .def file van de edc15? De edc15 ECU van de jtd kan twee verschillende ECU adressen gebruiken. In de 'Connect' tab onder 'ECU' zou je zowel 0x10 als 0x0A eens moeten proberen.
Groeten, Sander.