dies dik zeg...Ik weet niet of ie al voorbij is gekomen, maar hier nog wat rendered speculaties over de MiTo GTA:
http://www.progetto955.it/index.php/la- ... ppe-amici/
is een fotoshopje met volgens mij de vw golf w12 prototype als basis en er een Alfa logo opgeplakt en wat autostyle catalogus assecoiresLijkt me niet, dit. Of Alfa Romeo is gek geworden, want als de 'luchthapper' in de flank echt zo zou zijn moet er een aparte mal voor het GTA-portier gemaakt worden. Lekker cost-efficient. En het is dan ook zo overduidelijk een ornament zonder functie, als het deels in de deur zit. De verlaging klopt ook van geen kanten. Volgens mij is dit een middelmatig shopje van een would-be designer.Ik weet niet of ie al voorbij is gekomen, maar hier nog wat rendered speculaties over de MiTo GTA:
http://www.progetto955.it/index.php/la- ... ppe-amici/
Kleine klasse misschien wel, maar zal qua gewicht niet veel verschillen van bijvoorbeeld een 156V6. Ik verwacht dan ook geen enkel probleem die 230PK op de straat te krijgen voor de MiTo.160pk diesel klinkt goed, net zoals de 230pk GTA versie.................ik vraag me alleen af hoe ze dit op de weg gaan krijgen
Het is een kleine klasse auto en ze zetten wel een nieuwe standaard neer qua pk's, zeker voor de GTA.
....
Ik vermoed dat dat een electronische regeling is 'on top of' het torsen sper (wat een Q2 is). Als het enkel electronica is zou ik dat een grote stap terug vinden; maar we zullen zien, de auto moet nog uit gebracht wordenIk ken het Q2 systeem niet maar ik ben benieuwd. Ik las op autoweek dat de MiTo als eerste de nieuwe verbeterde versie van het Q2 systeem krijgt. Elctronisch geregeld ipv mechanisch.
Ik zag op Youtube nog een leuke demo/uitleg over het Q2 systeem, klik hier
Het is enkel electronisch : dmv afremmen op het binnenste wiel en meer koppel naar't buitenste wiel te sturen .Ik vermoed dat dat een electronische regeling is 'on top of' het torsen sper (wat een Q2 is). Als het enkel electronica is zou ik dat een grote stap terug vinden; maar we zullen zien, de auto moet nog uit gebracht wordenIk ken het Q2 systeem niet maar ik ben benieuwd. Ik las op autoweek dat de MiTo als eerste de nieuwe verbeterde versie van het Q2 systeem krijgt. Elctronisch geregeld ipv mechanisch.
Ik zag op Youtube nog een leuke demo/uitleg over het Q2 systeem, klik hier