inderdaad AernoudtLees de titel eens zou ik zeggen! anders had de Alfa 75 het zo wie zo met een straatlengte voorsprong gewonnenwaarom staat de 1750 berlina niet in het lijstje? want dat is voor mij de mooiste alfa!
inderdaad AernoudtLees de titel eens zou ik zeggen! anders had de Alfa 75 het zo wie zo met een straatlengte voorsprong gewonnenwaarom staat de 1750 berlina niet in het lijstje? want dat is voor mij de mooiste alfa!
Nou!!!inderdaad AernoudtLees de titel eens zou ik zeggen! anders had de Alfa 75 het zo wie zo met een straatlengte voorsprong gewonnenwaarom staat de 1750 berlina niet in het lijstje? want dat is voor mij de mooiste alfa!
Maak er een poll van, zou ik zeggenKlopt helemaal, de 75 heerscht!
Daar hoef je niet eens een poll voor te houden, dat is een gegeven Nou ja, dan kun je nog pollen tussen de America, de TwinSpark, de 4C-carb versies, de 4C-injectieversies, voor of na de facelift....
Yuri
Maak er een poll van, zou ik zeggenKlopt helemaal, de 75 heerscht!
Daar hoef je niet eens een poll voor te houden, dat is een gegeven Nou ja, dan kun je nog pollen tussen de America, de TwinSpark, de 4C-carb versies, de 4C-injectieversies, voor of na de facelift....
Yuri
En die is er in de vorm van welke is de mooiste transaxle.....Maak er een poll van, zou ik zeggenKlopt helemaal, de 75 heerscht!
Yuri
Erg persoonlijk, maar een 156 GTA SW that's THE car!
ArghDeze vind ik wel wat hebben.