De SCARB toch wel neem ik aan???Foto's volgen echt snel.
Net eerst ff lid geworden van de AR Club! Leek me een hogere prioriteit hebben..
De SCARB toch wel neem ik aan???Foto's volgen echt snel.
Net eerst ff lid geworden van de AR Club! Leek me een hogere prioriteit hebben..
Anders had ie wel gezegd 'een AR Club'De SCARB toch wel neem ik aan???Foto's volgen echt snel.
Psies: SCARB uiteraard. Anders had ik inderdaad wel een AR Club gezegd....Anders had ie wel gezegd 'een AR Club'De SCARB toch wel neem ik aan???Foto's volgen echt snel.
Adios, JR
Ja, nou kan ik natuurlijk zeggen dat je dan je 28k8 modem een keertje moet vervangen door een ADSL of Cabel router/modem , maar het ligt meer aan mijn upstreamverbinding. Die is maar 256kbits/sec en das niet zo snel. Ik heb de foto's namelijk op de server in mijn eigen schuur (letterlijk) staan. Neem daarbij dat de feauteaux ook nog eens een megje of 2 per stuk zijn...Mooi hoor, duurde alleen wel 10 minuten voordat de foto's te zien waren
Zeker, 2e x gaat een stukje sneller met mijn 6Mb verbindingJa, nou kan ik natuurlijk zeggen dat je dan je 28k8 modem een keertje moet vervangen door een ADSL of Cabel router/modem , maar het ligt meer aan mijn upstreamverbinding. Die is maar 256kbits/sec en das niet zo snel. Ik heb de foto's namelijk op de server in mijn eigen schuur (letterlijk) staan. Neem daarbij dat de feauteaux ook nog eens een megje of 2 per stuk zijn...Mooi hoor, duurde alleen wel 10 minuten voordat de foto's te zien waren
Maar, als je eenmaal 10 minuten of zo hebt kunnen wachten heb je ze 'gecached' en duurt het de volgende keer een stuk minder lang!
Nee die 75 TS was hier en daar al behoorlijk aan 't rotten en zat rondom vol met deuken, dusz die hebt ik maar mooi laten staanHeb je de jouwe nou al Dennis. Daar zou je zaterdag naar gaan kijken..... toch ?