Wat vond de chauffeur van de situatie? vond hij dat jij fout zat en waarom? of gaf hij toe dat hij je bijv niet gezien heeft?
Veel succes met de afwikkeling!
Op de 145 en 155 is icm een squadrachip (standaard chip, niet speciaal voor LPG of zo) MEER vermogen met LPi beschikbaar dan op 98 octaan benzine. Je ECU moet echter wel "inregelen" en je moet wel 98 octaan in je benzinetank hebben om de boel niet te ontregelen na het starten voordat je op gas overschakelt.Dat het geen vermogensverlies oplevert ben ik het niet mee eens.
Heb een alternatief merk op LPi gereden en daar was wel degelijk een merkbaar verlies bij rijden op LPG.
Overigens nam ik dat voor lief met de toenmalige prijs van 45 cent per liter (hier en daar zelfs 35 cent!).
misschien moet je toch maar eens kijken bij de Makro wat het daar kost, tja ik houd die prijzen eigenlijk ook niet bij weet wel dat het een jaar of zo terug nog iets van 50 cent de liter was.Nou, hij rijdt excellent op ZBO, slaolie, noem maar op. Maar ook die prijzen liften mee met de dieselprijskun je die 75 niet op zonnebloem olie laten lopen of zeg ik nu wat geks, het reukt in elk geval lekker dan dieselDe lokale Albert Heijns (daar is het goedje het goedkoopst) hebben sinds mijn mega-inkoopacties van de afgelopen tijd een nieuwe markt gevonden en de stijging in een week tijd van 76 naar 99 cent de liter is dan ook significant te noemen
![]()