Ja tuurlijk AST is niet slecht, maar das een doorsnee merk als FK, D2, pff noem maar op.. er zijn er 100den!!
Maar Aragosta levert poten voor WRC enzo, en die lopen tot 1500+ per veerpoot... das niet voor niets...
In ieder geval tis goed matieriaal.. kennis van me heeft het op een Dino gezet... maar nog niet getest, Afwachten wat het geeft...
Wat betreft de Piloot die hij zoekt... tis een clubrace... die rijd ie toch alleen.... zo niet, Ik meld me aan....
Ciao kristof
http://www.ast-suspension.com/ lees je bij Competition Airjacks het volgende :
AST Competition Air Jacks
Tijdens een pitstop telt elke seconde. De tijd die je nodig hebt om de race-auto op te krikken kan al enkele plaatsen kosten. AST air jacks worden al jaren gemaakt voor de Aziatische markt onder de naam ARAGOSTA en zijn nu ook verkrijgbaar in Europa. De air jacks worden gemaakt van hetzelfde materiaal als de schokdempers. De air jacks zijn leverbaar in 2 verschillende diameters, waardoor ze voor alle competitie doeleinden gebruikt kunnen worden.
AST sticker op onze 156 hangt er niet voor niks op .
filmpje op de AST site zie je hun ontwikkelingspiloot... Jan Wouters aan't stuur van diverse auto's
Ik geef maandag wel eens wat toelichting 't WE is voor vrouw en kinders
Ik ga zeker niet op Sam's mooi aanbod in om de zondag thuis op te offeren terwijl ik 'm 2 races in m'n plaats heb laten rijden omdat ik zelf moest werken ... 8-6 500km dan kom ik in aktie niet eerder da's't lot v.e. zelfstandige
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .