Geeft niks Bert, wij horen bij de mensen die er geen verdienen, maar er wel ontzettend veel lol aan beleven.
PS mijn huidige Alfa's heb ik niet verdient, maar gekocht
Helemaal mee eens.. Dit soort lui hebben verstandelijk volgens mij niveau -5.Heb ik hier al eens gepost, althans ik heb gemeld dat het op youtube te vinden is.. ik kon het niet eens over mn hart krijgen dit hier te posten.
en het is niet een filmpje.. het is een hele serie waarin de auto langzamerhand gesloopt word er zijn ook al veel alfisti tegen in opstand te komen zoals je aan de comments wel kunt zien.. ik vind t waardeloos, dit soort filmpjes.
Ik dus ook? Of gelden voor Ford slopers andere normen?Helemaal mee eens.. Dit soort lui hebben verstandelijk volgens mij niveau -5.
En het geld waar je ze voor gekocht hebt.........................toevallig verdiend ?Geeft niks Bert, wij horen bij de mensen die er geen verdienen, maar er wel ontzettend veel lol aan beleven.
Ik gok dattie daar voor gewerkt heeftEn het geld waar je ze voor gekocht hebt.........................toevallig verdiend ?Geeft niks Bert, wij horen bij de mensen die er geen verdienen, maar er wel ontzettend veel lol aan beleven.
Ehm, dat wordt een twijfelgeval..Ik dus ook? Of gelden voor Ford slopers andere normen?Helemaal mee eens.. Dit soort lui hebben verstandelijk volgens mij niveau -5.