Op je achterremschijven??Koeler met pomp? Dat is natuurlijk de echte oplossing.
Op je achterremschijven??Koeler met pomp? Dat is natuurlijk de echte oplossing.
Pieter, al eens op Zolder gereden....? Daar gaan ze zeker weten over de rooie...Heel mooi allemaal, maar ik heb op mijn GTV nog nergens last van gehad qua oververhitten van de remmen in de races die ik gereden heb. De bak wordt wel warm, maar dat hoort erbij. Ook rijden met std remblokken achter ging meer dan prima.
Je krijgt m.i. pas problemen als je dmv een remdrukverdeler meer gaat remmen achter dan oorspronkelijk de bedoeling is, en echt 30 minuten met het mes tussen je tanden aan het sturen bent. (Een race dus)
Beste oplossing om lucht erlangs te krijgen is om je TS tank te vervangen met een V6 exemplaar en je reservewielbak te offeren. Klein hapje uit je achterbumper en voila. Luchtslangetjes zijn mijns inziens totale onzin, pure tijdverspilling.
Volgende stap zijn de bekende geventileerde achterschijven. Kan je het niet laten om te gaan hobbyen, zet dan direct de remmen op de wielen en klaar is klara.
Voordat je remmen te heet worden is het vet in je TS aandrijfassen al 6x overgekookt (daarom heb ik ook V6 assen)
Groeten, Pieter
Buiten de vraag of het uberhaupt zin heeft om er slangen naar toe te leggen, zou bodemvrijheid(daar had ik wel aan gedacht ), zeker bij trailer op en af rijden niet echt een probleem zijn als je dit vlak voor het achterwiel monteert. Het is wel een mooie stenenhapper als je de grindbak ingaat, maarja dat moet je ook niet doen heEuh, bodemvrijheid misschien?
Voor mij zou het niet werken, misschien voor auto's die alleen op het circuit komen wel, maar die moeten ook nog op en af een trailer rijden...
Thanx! Hij heeft wel wat gebruiksspoortjes hoor... maarja dat komt ervan, als ie al een jaar of 5 weleens het circuit ziet...mooie 75 heb je daar, zou ik helemaal niks aan zagen, knippen of vastplakken, alleen rijden en poetsen
P'cies, gewoon origineel houden, je remvloeistof elke race verversen en gaan met die banaan. Laat die trackdaysjongens hun tijd maar verdoen met luchtslangen, gaan wij lekker racenBij deze zwarte heb ik alleen slangen naar de voorremmen en eigenlijk nooit last van de remmetjes. Heb hier trouwens wel een instelbare remkrachtverdeler op zitten, die extra remkracht op de achterremmen geeft tov origineel.