ik snap dat niet hoor ,dat mensen die moer zo bere vast draaien...
handvast is in principe vast genoeg..
Ik heb het stuur destijds eraf gehaald, om hem in het midden te zetten.Heb de turbo voor de deur staan....bevalt me prima....even een weekje mee rijden om te kijken wat voor enge dingen ik nog allemaal tegen gaat komen.
En dan gaat ie de schuur in en word ie gestript,en helemaal nagekeken....dan gaan we hem schuren en zo snel mogelijk naar de spuiter.
Ik heb al 1 probleem,en dat is dat mijn stuur der echt helemaal niet afgaat ben er nu in totaal al 5uur aan bezig geweest....
De zaterdag te werk gegaan met een poelietrekker( een kleintje) dat werkte niet....kloppen werkt niet.( ook niet onder spanning)
Daarna hebben we een plaatje boven op het stuur gelast met daar weer op een moer gelast...en met een bout te werk gegaan...( Bout krom en las springt kapot)
Vandaag op mijn werk een poelietrekker gebruikt,dat ik bijna op de achterbank zat om hem aan te kunnen draaien zo groot.( Trek ie het hart van het stuur kapot/krom)
Morgen nog eens een andere poging wagen...en anders weet ik het ook niet meer.
Ik heb nog 1 idee en das dezelfde wijze als dat plaatje derop lassen alleen dan achter het hart van het stuur.( dan kan ie geen kant op lijkt mij,en die hoef je dan niet vast te lassen)
Iemand anders nog ideeen??? ( niet de laatste aub en das afslijpen)
Nu zou een dakraam mooi uitkomen...dan liet ik een mammoet kraan komen
Ik wist dat ze der moeilijk afgingen want bij die Imola van mij ging het ook redelijk moeilijk maar die ging der i.i.g wel af.
Greetzz..
Wouter
meten is weten.........
voor je remlichten, doet de schakelaar het wel onder het pedaal?
anders oxidatie in de achterlichten
(heb het zelf met mijn 1ste 75 gehad, toen was het een kwestie van de lampen schoonmaken en de fitting vrij maken van oxidatie)
intreieur lampen is gewoon vervangen, niet zo heel gek dat ze na 15 jaar het niet meer doen toch, de meeste vervangen ze namelijk toch niet (te veel werk)
Das het eerste waar men naar kijkt heRemlichten zijn ook gezekerd
OK dan, je zou de eerste niet zijn die juist de zekeringen vergeetDas het eerste waar men naar kijkt heRemlichten zijn ook gezekerd
Alle zekeringen zijn goed dus..
Greetzz..
Wouter
Ik heb hem licht rijdend gemaakt , maar had bijv. ook mistlampen niet aangesloten..Hij is toch terug in elkaar gezet door Stoplicht....dan zou je toch denken dat op ze minst de remlichten werken
Naja...had al dat elektrische effe niet verwacht....maarrrrrr komt allemaal goed tis alleen effe tijdrovend. ( hoop ik)
Greetzz..
Wouter
Jullie doen niet aan foto'sdat klopt..die zijn ook niet aangesloten..
jah er zit een redelijk verse keuring op..
auto is vanbinnen al weer helemaal leeg gehaald..
net nog een klein stukje dash..
morgen maar weer eens verder met de rest..
Grtz Niek