zwoemba

Re: RE: 156 2.5V6 2008 DSMEC EnduranceCup

za mei 03, 2008 18:16

zwoemba wil je eens kijken op je server of je perongeluk niks verwijderd of bijgeplaatst heb? Daar zou ergens de oorzaak moeten liggen van de error.
Peter je kan je terug uitleven op de kalender 8) Hij is terug.
Normaal kom ik niet aan jullie bestanden maar soms pruts ik wel eens te veel... Mss best eens aan jullie webmaster zeggen dat hij voor alle veiligheid af en toe een backup neemt :)


Ik zal wss een paar fotokes komen maken van de Alfa tijden ERAN Racing trouwens :wink:

Gebruikersavatar
guntha
Full Member
Full Member
Berichten: 287
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 18:20
Locatie: donk
Contacteer: Website

Re: RE: 156 2.5V6 2008 DSMEC EnduranceCup

za mei 03, 2008 23:41

zwoemba wil je eens kijken op je server of je perongeluk niks verwijderd of bijgeplaatst heb? Daar zou ergens de oorzaak moeten liggen van de error.
Peter je kan je terug uitleven op de kalender 8) Hij is terug.
Normaal kom ik niet aan jullie bestanden maar soms pruts ik wel eens te veel... Mss best eens aan jullie webmaster zeggen dat hij voor alle veiligheid af en toe een backup neemt :)


Ik zal wss een paar fotokes komen maken van de Alfa tijden ERAN Racing trouwens :wink:
Zal het hem zeggen.
Als je wil mag je de foto's altijd doorsturen. Dan zet ik ze op de site.
Afbeelding

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

Re: RE: 156 2.5V6 2008 DSMEC EnduranceCup

di mei 06, 2008 09:14

zwoemba wil je eens kijken op je server of je perongeluk niks verwijderd of bijgeplaatst heb? Daar zou ergens de oorzaak moeten liggen van de error.
Peter je kan je terug uitleven op de kalender 8) Hij is terug.
Normaal kom ik niet aan jullie bestanden maar soms pruts ik wel eens te veel... Mss best eens aan jullie webmaster zeggen dat hij voor alle veiligheid af en toe een backup neemt :)


Ik zal wss een paar fotokes komen maken van de Alfa tijden ERAN Racing trouwens :wink:
Ge moogt ook instappen in't cozitje voor 'n rondje : zelf ben ik er niet de hele dag : tot 11u30 ca. en dan ca 14u30 retour tot 17u
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .


Gebruikersavatar
guntha
Full Member
Full Member
Berichten: 287
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 18:20
Locatie: donk
Contacteer: Website

RE: 156 2.5V6 2008 DSMEC EnduranceCup

wo mei 07, 2008 18:03

Hoe ging het vandaag?
Heb al wilde verhalen gehoord van lekkebanden en slangskes die loskwamen :shock:
Afbeelding

zwoemba

RE: 156 2.5V6 2008 DSMEC EnduranceCup

wo mei 07, 2008 18:06

Toen ik vertrok zag ik ze nog net binnen gesleept worden... Maar heb ze toch ook behoorlijk wat rondjes zien rijden :D

zwoemba

RE: 156 2.5V6 2008 DSMEC EnduranceCup

wo mei 07, 2008 18:36

Paar fotokes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En van deze ging mijn hartslag ook richting rode zone...

Afbeelding

Afbeelding

SPIDERVELOCE1750

RE: 156 2.5V6 2008 DSMEC EnduranceCup

wo mei 07, 2008 18:46

Zeer mooie foto's zoon !!! :D

Heb je een rondje meegereden ?

zwoemba

RE: 156 2.5V6 2008 DSMEC EnduranceCup

wo mei 07, 2008 18:51

Nope, toen ik ging was Peter er niet (kon ik weten, maar ik heb het geheugen van een vlieg) en daarna stond ik ofwel aan de andere kant van het circuit ofwel was er een panne :lol:


Niet getreurd, ik komen nog wel gelegenheden genoeg

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: 156 2.5V6 2008 DSMEC EnduranceCup

wo mei 07, 2008 18:55

Niet getreurd, ik komen nog wel gelegenheden genoeg
Je schrijft wel alsof je rondgetold hebt op het circuit van Zolder . :lol:

Hopelijk geen al te erge defecten ...

Gebruikersavatar
guntha
Full Member
Full Member
Berichten: 287
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 18:20
Locatie: donk
Contacteer: Website

RE: 156 2.5V6 2008 DSMEC EnduranceCup

wo mei 07, 2008 19:53

onze sitebouwer had vandaag zen circuit-doop gehad. Hij vertelde van een slangtje dat loskwam en daardoor dat de auto stilkwam.

Zwoemba kunde die foto's doorsturen op mijn mail? Dan gooi ik ze op de site.

Die 147 was van Jef denk ik.
Afbeelding

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

RE: 156 2.5V6 2008 DSMEC EnduranceCup

wo mei 07, 2008 20:29

Het was idd. 'n benzineleiding die 't begeven had : die was nog voorlopig om te de benzinepompen in de tank te testen en dat ze begaven was geen erg, er heeft er nog 1 begeven maar 't was al voorzien om alles te vernieuwen .
Banden is 'n ander paar mouwen :? : Ze waren eerst de helft bij Becar vergeten... maar erger nog weer 'n band met 'n tet en dan nog 1 waar Lolo Ferrari(Miss "silicon valley") jaloers op zou geweest zijn . De Linker voorband is dan weer lek gelopen bij Sam... Dunlop moet echt 'n oplossing gaan bieden want zo maken we ooit wel eens 'n klapband mee : en dan weten dat de Pirelli's meer grip boden en tot 5u in dezelfde hitte volhielden...
We hebben eerst 6 harde en 2 zachte slicks gerodeerd in telkens 4 rustige rondjes zo schrijft Dunlop't voor : ook hebben we Links 50gr minder gezet zoals voorgeschreven en de druk is altijd warm rond 2.1 a 2.2 geweest dus helemaal zoals voorgeschreven .

We gaan ook iets moeten doen aan temp.(of de meter) want die gaat met de remap op 100° of net erover zelfs ; er zit al de grote (van 2.5V6(of 2.0ts met Airco) op want met de switch van 2.0ts naar 2.5V6 indertijd hebben we de grotere radiator al gestoken . Weet iemand of die van 156 Gta groter is ? Die van 'n 147Gta iig niet want die van Jef Verhulst (idd. die van de foto's : hier op't forum 159Gta) is in ieder geval niet groter .
De auto pakt nu op laag toerental veel beter aan en over't hele gebied gaat hij gewoon beter : Franky & Sam wisten dat al, nu hebben Jef & ik't ook eindelijk ondervonden .
Heel positief : op 3u nog geen 40Liter verbruikt, reden te meer waarom ik niet graag 'n bandenwissel zie met de 500km .

Misschien gaan we 4 juni nog 'ns kort testen met hopelijk 'n hardere (720 is al de hardste maar er zou nog 'n optie harder kunnen) Dunlop en zeker 'n grotere Radiator .
@ Jeroen : ge had gerust met Jef of Franky meegekund, Yves Maex heeft de hele dag in't cozitje gezweet(juist die van de site...die ge alleen via mail kent vermoed ik :wink: ) dan maar 4-6 of op spaItalia(als we nog banden hebben) . :roll:
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Gebruikersavatar
guntha
Full Member
Full Member
Berichten: 287
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 18:20
Locatie: donk
Contacteer: Website

RE: 156 2.5V6 2008 DSMEC EnduranceCup

wo mei 07, 2008 21:21

:P Ik dacht dat het wel een goede manier was om Yves eens te laten zien wat echt racen is. GTR2 is niet compleet zelfde heeft hij zelf aan de lijven kunnen ondervinden nu. Merci alvast van het te doen.
Er zijn wat dingetje's veranderd op de site. Hij heeft die detailkes vanboven veranderd.

Peter Ik kan ( via dingen in school) eens bereken wat er hoe en wie er verkeerd gaat aan die dunlops. Als dunlop het zelf niet doet wil ik wel eens proberen ( moet dat toch kunnen voor examen dus is een goei oefening)
Moet je wel even al de maten enz eens zeggen van de banden en eventueel wrijvingcoeficient mocht die ergens zijn.
Ik kan niet begrijpen dat die 'tetten' op die banden komen. TOch een teken dat die 'ijzerdraad' in de banden het begeeft van de druk in de band. Misschien verkeerde voorschriften die dunlop geeft?

Ahja :P Had Yves geen mouse nodig in die brede cozit :?: Hij is ook niet van de dikste he :lol:

Verdomme waar was ik weer als JEf daar was met de 147 :evil: Ik hoop dat hij er in spaitalia ook bij is. 8)
Afbeelding

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

Re: RE: 156 2.5V6 2008 DSMEC EnduranceCup

do mei 08, 2008 08:01

Nope, toen ik ging was Peter er niet (kon ik weten, maar ik heb het geheugen van een vlieg) en daarna stond ik ofwel aan de andere kant van het circuit ofwel was er een panne :lol:


Niet getreurd, ik komen nog wel gelegenheden genoeg
Op die 1e foto van Jef's 147Gta ben ik degene met de rode polo aan, Franky zit ruggelings tov mij : dus ge waart wel in m'n buurt blijkbaar :lol:
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

RE: 156 2.5V6 2008 DSMEC EnduranceCup

do mei 08, 2008 17:26

Dunlop gaat medium Compound Achterband leveren omdat we teveel grip Achteraan hebben met de soft waardoor de voorkant teveel belast wordt .
We kunnen in koele omstandigheden (10u bvb. in November) dan ook Medium voor en soft Achter rijden .
De 200/580-16 is eigenlijk berekend op Clio e.d. van 1.050 kg en geen 1.150 kg of meer met volle tank en deze "zware" jongen :oops: aan boord...
Biedt dit geen oplossing moeten we naar de hogere 210/605-16 maar dan spijtig genoeg ook minder voordeel kwa verhoudingen .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Terug naar “Racen - Algemeen”