Het was idd. 'n benzineleiding die 't begeven had : die was nog voorlopig om te de benzinepompen in de tank te testen en dat ze begaven was geen erg, er heeft er nog 1 begeven maar 't was al voorzien om alles te vernieuwen .
Banden is 'n ander paar mouwen
: Ze waren eerst de helft bij Becar vergeten... maar erger nog weer 'n band met 'n tet en dan nog 1 waar Lolo Ferrari(Miss "silicon valley") jaloers op zou geweest zijn . De Linker voorband is dan weer lek gelopen bij Sam... Dunlop moet echt 'n oplossing gaan bieden want zo maken we ooit wel eens 'n klapband mee : en dan weten dat de Pirelli's meer grip boden en tot 5u in dezelfde hitte volhielden...
We hebben eerst 6 harde en 2 zachte slicks gerodeerd in telkens 4 rustige rondjes zo schrijft Dunlop't voor : ook hebben we Links 50gr minder gezet zoals voorgeschreven en de druk is altijd warm rond 2.1 a 2.2 geweest dus helemaal zoals voorgeschreven .
We gaan ook iets moeten doen aan temp.(of de meter) want die gaat met de remap op 100° of net erover zelfs ; er zit al de grote (van 2.5V6(of 2.0ts met Airco) op want met de switch van 2.0ts naar 2.5V6 indertijd hebben we de grotere radiator al gestoken . Weet iemand of die van 156 Gta groter is ? Die van 'n 147Gta iig niet want die van Jef Verhulst (idd. die van de foto's : hier op't forum 159Gta) is in ieder geval niet groter .
De auto pakt nu op laag toerental veel beter aan en over't hele gebied gaat hij gewoon beter : Franky & Sam wisten dat al, nu hebben Jef & ik't ook eindelijk ondervonden .
Heel positief : op 3u nog geen 40Liter verbruikt, reden te meer waarom ik niet graag 'n bandenwissel zie met de 500km .
Misschien gaan we 4 juni nog 'ns kort testen met hopelijk 'n hardere (720 is al de hardste maar er zou nog 'n optie harder kunnen) Dunlop en zeker 'n grotere Radiator .
@ Jeroen : ge had gerust met Jef of Franky meegekund, Yves Maex heeft de hele dag in't cozitje gezweet(juist die van de site...die ge alleen via mail kent vermoed ik
) dan maar 4-6 of op spaItalia(als we nog banden hebben) .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .