Yuri, heb je al geprobeerd er een pers tussen te zetten, en dan de boel lekker een nacht op spanning laten staan?
loskomen zallie
Heb ik op zitten puzzelen, maar ik kan de trekker nergens op laten trekkenYuri, heb je al geprobeerd er een pers tussen te zetten, en dan de boel lekker een nacht op spanning laten staan?
loskomen zallie
Zoals ik het begrijp, beweegt de draagarm dan zijwaarts, naar buiten. Ik zie niet hoe dat gaat helpen... De draagarm moet immers voorwarts van de torsie af.dat bedoel ik niet, gewoon een pers tussen de draagarm en een chassisbalk, dus dat je de draagarm erafduwt als het ware
Psies dat probleem hadden wij ook. Dan hangen de veren er gewoon los omheen. En verlagen (met torsie's) was zo lastig dat we die dingen gewoon weg hebben gelaten.Want een coil-overset zonder verlaging, dat gaat nergens over natuurlijk
Uiteindelijk gaat alles los, maar dit en met een koevoet kom ik nergens want ik kan nergens 'afzetten' met zo'n ding. Ik heb net gegeten en ben weer wat op krachten, op naar de volgende 500 mokerbeuken (en de 3e flacon WD40)...heel de draad eraf?! dat heb ik nog nooit gezien... wow ehhh, dan zittie serieus vast. Ik heb geen ervaring met 75's (een heel klein beetje maar) maar de ervaring leert dat je met geduld, gepast geweld, heel veel IMAL, een dikke hamer en een koevoet van 1 meter 10 (check) alles loskrijgt. En nee, zo'n krachtpatser ben ik ook niet!
heet stoken wil wel eens helpen... heeft 't nadeel dat je moet handelen als 't heet is... anders komt 't (zo mogelijk) alleen maar vaster te zitten. Enne, als 't heet is... is 't zo heet
stof heeft ook wel eens een handje gebrand toen hij per ongeluk de ratel mee-heet gestookt had