Een beetje graaien in een oude grijze doos die zich ophield in mijn schuur leverde toch nog een opmerkelijk resultaat...
De eigenaar van dat rare blauw oranje ding dat hier staat heeft ooit een zeer verrotte Nuova laten hemelen maar niet voordat ie die redelijk kaal geplukt had...
Een beetje struinen et voila! Twee knipperlichtjes gevonden!
Helaas zijn bij allebei de bevestigingsboutjes afgebroken dus zonder meer vervangen is geen optie... maar de fittingen proberen te verwijderen en die te gebruiken is WEL een optie...
Wederom helaas, is het vastroesten van de fitting blijkbaar symptomatisch want voorlopig geven beide nog niet thuis...
Heb ze dik in de Imal gespoten en zal dat goed laten weken en kijken wat er te bereiken is...
Vond in de voorgenoemde kisten ook nog een KM teller inclusief de bij mij missende dagtellerverstelling... eens kijken of we die ook kunnen confisceren zonder dat ie het merkt...
Tevens heeft Benna sinds gisteravond gezelschap gekregen van een Saab 96 uit 1972... een origineel Nederlandse nog wel!
Beetje dof, ongewassen en wel wat plekjes maar beslist een leuke auto ondanks de verkeerdwielaandrijving....
Voordat er gedacht wordt dat het wagenpark WEER uitbreiding gekregen heeft... nee, deze behoort mij niet toe...
Bracht de eigenaar naar huis met Benna en hij stapte een beetje beduusd uit... "Zo'n Alfa is toch wel een andere klasse dan een Saab hoor...
"
Zal toch niet aan mijn rijstijl gelegen hebben?
Wordt vervolgd!
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...