You're welcome, mede namens Fred46 gram lijkt niet veel. Als je dit Giuliaatje in H0 schaal (1:90 zegt het doosje) uit de Schuco Piccolo serie dan in de hand neemt...
Ook deze weer voordelig op de kop getikt dankzij de New York Connection
Wel mooi ja, maar wanneer gaan ze (in het algemeen) nou eens ophouden met al die oude Alezan en Provence Moulage kits na te makenMooi man!!
Dag DinkDe op Neurenberg aangekondigde 155 V6 TI van HPI racing gaat in juli verschijnen, het is de auto van de kampioen van 1993, Nicola Larini (nr. 8 ). De prijs zal ergens rond de 30 euro liggen.
Ik herinner me nog de aanschaf van mijn Minichamps-exemplaar, dat zal in 1994 of 1995 geweest zijn. Fantastisch vond ik het dat er 'eindelijk' weer eens een Alfa miniatuur uitkwam. Met de lawine aan modellen van de laatste jaren kan je je bijna niet meer voorstellen dat vijftien jaar geleden bijna elk nieuw model aanleiding gaf tot vreugde. En ik herinner me evenzeer de verbazing over het niveau van de detaillering; compleet met teksten op velgen en banden, een verzorgd interieur en een miniscuul veelkleurig Alfa logootje voorop. Dat zag je toen alleen op dure handbouw. Nu is dat al weer heel gewoon. Destijds kostte de MC V6 TI geloof ik iets van 30 gulden. HPI racing zal dan toch echt wel iets bijzonders moeten neerzetten om de aanschaf van een twee keer zo veel kostend te rechtvaardigen. In ieder geval moet de neus beter, de meest storende fout op de MC vind ik de openingen van de grille aan weerszijden van het hart. Die zijn bij de MC te klein en slecht van vorm.
Dag MarcoOeh, die 90 is mooi
welk merk is dit? Tron? ziet er erg goed uit in elk geval
Ik ga wel m'n best doen maar ik weet niet of ik het ga redden. Sta jij er deze keer of ga je alleen kijken / kopen?