Marketing bla bla dus... jammer, gemiste kans voor AlfaMeer over de Brera S
Marketing bla bla dus... jammer, gemiste kans voor AlfaMeer over de Brera S
He ga jij ff je 205 uitlaten?Marketing bla bla dus... jammer, gemiste kans voor AlfaMeer over de Brera S
De GT en de Brera kun je niet vergelijken. Het zijn echt andere auto's.Persoonlijk vind ik de Brera helemaal niks. Die auto hadden ze nooit mogen maken ze hebben de Alfa GT verpest.
Euhm ja de GT is toch mooier en misschien de laatste Alfa Bertone ooit.
Met alle plezier ! Is een stuk leuker om te rijden ook nog eensHe ga jij ff je 205 uitlaten?Marketing bla bla dus... jammer, gemiste kans voor AlfaMeer over de Brera S
Grtz,fRank
Heb jij er al mee gereden dan? Je hebt je oordeel nogal snel klaar.Marketing bla bla dus... jammer, gemiste kans voor Alfa
Kom op zeg: lees ff wat ze veranderd hebben 10mm lager etc. Daar krijg je een logge auto echt niet mee aan het sturen. Wat dat soort aanpassingen aan een auto doet (in algemene zin) heb ik redelijk kijk op mag ik wel zeggen. Zwaar kilo's er af, aangepaste draagarmen etc dat zou een echte verbetering zijn; dit is echt Marketing bull.. (en ja: zonder dat ik er mee gereden heb)...
Heb jij er al mee gereden dan? Je hebt je oordeel nogal snel klaar.
De tekst geeft redelijk specifiek aan wat er is gebeurd aan de Brera, die bla bla kan ik niet zo zeer ontdekken. Of het tot een daadwerkelijk beter rijdende Brera leidt is vers twee, denk dat we gewoon de ervaringen van autotesters moeten afwachten.
Ik had van jouw wel verwacht dat je wist wat een demper change doet... een onderstel adjustment zoals besproken in de tekst geeft een totaal andere auto... iig de mogelijkheid tot!Kom op zeg: lees ff wat ze veranderd hebben 10mm lager etc. Daar krijg je een logge auto echt niet mee aan het sturen. Wat dat soort aanpassingen aan een auto doet (in algemene zin) heb ik redelijk kijk op mag ik wel zeggen. Zwaar kilo's er af, aangepaste draagarmen etc dat zou een echte verbetering zijn; dit is echt Marketing bull.. (en ja: zonder dat ik er mee gereden heb)...
Heb jij er al mee gereden dan? Je hebt je oordeel nogal snel klaar.
De tekst geeft redelijk specifiek aan wat er is gebeurd aan de Brera, die bla bla kan ik niet zo zeer ontdekken. Of het tot een daadwerkelijk beter rijdende Brera leidt is vers twee, denk dat we gewoon de ervaringen van autotesters moeten afwachten.