Heden zou ik u graag op de hoogte willen brengen van het heugelijk feit dat een 11-jarige Italiaanse koter is geadopteerd en met liefde zal worden verzorgd.
Hij heeft kenmerkende trekjes en een eigen wil, luistert niet altijd, maar dat eigenwijze is juist wat hem maakt dat ik mijn liefde en aandacht an hem zou schenken. Het zal de pubertijd wel zijn....
Jonkheer A.L.F.A. Romeo is geboren op 9 juni 1994 te Arese (Milaan), we noemen hem 155. Hij is toebedeeld met bepaalde talenten als een 2.0 liter motorinhoud, waardoor zijn atletisch gevormde lichaam zich als een kanon door het leven kan voortbewegen. Zijn 8 kleppen en bougies hebben hem ook nog de nodige zangtalenten bezorgd, dat hij een ieder kan overstemmen met zijn warme diepe stemgeluid. (Het schijnt in de familie te zitten)
Om hem de kans te geven gelukkig op te groeien, groot en sterk te blijven en voornamelijk heel erg oud te worden, heb ik besloten hem een lid te maken van de club. Daarnaast wil ik zo goed mogelijk voor hem zorgen. Ik hoop dat hij als verloren zoon weer opgenomen wordt door de rest van de Alfa gemeenschap.
Ondertekend,
Janne Marie van Vlastuin
(de gelukkige moeder)
O ja, ik ben trouwens ook nieuw hier en hoop een boel op te steken.