Je geeft het eigenlijk zelf al aan Anke.Als de eis is na 1500 km uitgerust de auto uitstappen pak ik de GTA. Zo'n supercoole reiswagen, ben er nog niet moe uit gestapt
De Brera kun je prima schakellui rijden, als ze eenmaal in de 3e versnelling zit maalt ze nergens meer om en spuit vooruit!!
In de Brera krijg ik na 300 km wel een enorme blikken je weet wel, als bijrijder wel te verstaan. Maarja zitvlees heb ik ook niet echt
Het is eigenlijk gewoon een luxe coupé en daarom vind ik hoe de Brera zich misdraagt op het circuit niet zo heel erg boeiend, daar is ze niet voor gemaakt
De reden dat ik op dit topic reageerde is dat het me ergert dat hier mensen van alles over de Brera zitten te beweren terwijl ze er nog nooit een km in gereden hebben en al hun wijsheid uit autoblaadjes en tv-programma's halen.
Het is gewoon een superfijne coupé en ze rijdt als een luxe coupé, zelfs wel een stukje sportiever dan je van een luxe coupé mag verwachten.
Als je sportief wilt rijden koop dan een Supertje als je comfortabel en snel wilt zijn met een lekker Alfa-muziekje dan is de Brera een fijne wagen.
We hebben nog geen dag spijt van onze aankoop en ze gaat ook niet vroegtijdig weg.
Ik voer niet voor niets mn onderschrift onder mn postings
Een heel onjuiste conclusie, maar dat weet je zelf denk ik ook welMaar goed onze keuzes liggen dus altijd onder vuur hier op het forum, misschien ben ik dan wel geen echte Alfist
Alle respect voor jouw mening natuurlijk, maar dit is nou precies waar de schoen wringt. Waar staat gedefinieerd dat je alleen een Alfa liefhebber kan zijn als je een liefhebber bent van jaren 60-80 Alfa's? Heb je in de gaten dat je zojuist een goed deel van de liefhebbers op dit forum hebt bestempeld tot mensen die kennelijk geen echte Alfa liefhebber kunnen zijn ?Ja, ik ben ook alfa liefhebber maar voor de liefhebbers van alfa bied alfa niet meer de juiste auto's
Groot gelijk, net als Dirty3 Men zou beter de nieuwere modellen wat meer toejuichen...want zoals al gezegd, dat is de toekomst van Alfa. En hoe jammer het hier velen ook vinden, die modellen worden steeds anders dan vroeger! Moet ook als we binnen 20-30 jaar nog in alfa willen rijden De nadruk zal dan inderdaad op hybride wagens liggen...en wie weet zelfs op auto's die door de zon aangedreven zijn . Want leuk of niet, er zal een dag komen dat er geen drup benzine meer uit die stations komt (en zal geen 100 jaar meer duren). Dus vind ik dat je moet open staan voor veranderingen als liefhebber. (Tot zo kort mijn mening )Precies!
Waar het om gaat is dat de hybride Alfa, wanneer die komt, zich als Alfa Romeo weet te onderscheiden van andere hybride auto's. Niet dat hij nog steeds 900 kilo weegt en BWRAOAOAOAOAOAP doet.
Grappig eigenlijk hoe de mensen die alleen de Giulia-achtigen echte Alfa's vinden zichzelf voor de gek houden. Alfa was de Ferrari van de jaren 30 met prachtige wagens als de 8C 2300's en 8C 2900's. Pure stijl, schoonheid en snelheid. En onbetaalbaar. Daarbij kan de Giulia van 30 jaar later nog niet in de schaduw staan! Hoezo echte Alfa? Waarom zou een Giulia dan wel een echte Alfa kunnen zijn en de Brera van weer 30-40 jaar later niet?