Eerst maar eens kijken wat ik precies geleverd krijg voor ik de powertools weer ter hand neem. Er schijnen diverse varianten van de bovenste fuseekogels te bestaan (qua montage).Je moet die fuseekogel niet uitboren, maar de kop eraf slijpen. Gaat veel sneller en de fuseekogel gooi je toch weg.
1) idd slijpen, niet borenNou, daarnet dan de linkerkant afgemaakt. Althans, dat dacht ik. bij montage bleek de bovenste fuseekogl wat teveel speling te hebben voor het mooie morgen maar een nieuwe bestellen. Heb nóu al geen zin om de oude los te boren
Verder blijkt de casterstang te lang: bij uitveren raakt de bovenste draagarm de veerversteller. Ik kan hem niet verder inkorten door afstellen, dus moet er gezaagd gaan worden. Ook al zo'n leuke, want de bus zit ramvast op de stang zelf. Ongelooflijk hoe vast alles op deze auto zit, alsof er sinds het bouwen nooit meer iets aan los is geweest...
Castorstangen van donorvoiture even vast1) idd slijpen, niet borenNou, daarnet dan de linkerkant afgemaakt. Althans, dat dacht ik. bij montage bleek de bovenste fuseekogl wat teveel speling te hebben voor het mooie morgen maar een nieuwe bestellen. Heb nóu al geen zin om de oude los te boren
Verder blijkt de casterstang te lang: bij uitveren raakt de bovenste draagarm de veerversteller. Ik kan hem niet verder inkorten door afstellen, dus moet er gezaagd gaan worden. Ook al zo'n leuke, want de bus zit ramvast op de stang zelf. Ongelooflijk hoe vast alles op deze auto zit, alsof er sinds het bouwen nooit meer iets aan los is geweest...
2) die heb je nog wel liggen toch ve andere voiture??
wie mooi wil zijn moet pijn lijden