das een mooie
veel plezier met deze mooie eerste serie!
ik vrees dat dat wel een probeel gaat zijn: de nummerplaat van den brera staat niet op mijn naam ( is ingeschreven op bvba)@Michel: Dat heb je slim bekeken , uw O-plaat meegeven
Als je de keuring doet met een andere nr plaat dan die erop stond , moet deze op de juiste naam staan. Hiermee bedoel ik :de nrplaat op het te keuren voertuig moet op de naam staan van diegene die de nrplaat gaat aanvragen.
Dus Danny gewoon uw Brera nrplaat gebruiken. Geeft geen enkel probleem.
Z-plaat kan natuurlijk ook.
die zijn al vertrokken naar nl: daar nodig voor het verkrijgen van het exportdocument van de RDW.... ( en waarmee ik hier eerst naar de douane moet voor ik naar de keuring kan)Ik ben met mijn Giulia op de Italiaanse platen naar de keuring geweest, dat ging zonder probleem (moest de "originele" plaat zijn waarop de auto ingeschreven was). Misschien kan je met de NL plaat gaan?
die zijn al vertrokken naar nl: daar nodig voor het verkrijgen van het exportdocument van de RDW.... ( en waarmee ik hier eerst naar de douane moet voor ik naar de keuring kan)Ik ben met mijn Giulia op de Italiaanse platen naar de keuring geweest, dat ging zonder probleem (moest de "originele" plaat zijn waarop de auto ingeschreven was). Misschien kan je met de NL plaat gaan?
gisteren bericht gehad van de verkoper dat de documenten van de RDW vandaag worden opgestuurd ( beste man heeft trouwens ook al een klacht neergelegd bij de postbank omdat hij blijkbaar drie weken moet wachten voordat het geld van de bankcheque op zijn rekening komt )Hoe zit da hier ?
gaat vandaag ( eindelijk ) naar de keuring ( met Z platen van de garage)....En ... hoe zit dat hier nu ?