Kleine duit int zakje, ehh, topic
Ik ben in een paar uur volledig genezen van een 155. Vond ze gaaf, maar meennn, koppeling vervangen. Das geen leuke kennismaking.
Volgende keer toch anders aanpakken
Wat dan?Kleine duit int zakje, ehh, topic
Ik ben in een paar uur volledig genezen van een 155. Vond ze gaaf, maar meennn, koppeling vervangen. Das geen leuke kennismaking.
Volgende keer toch anders aanpakken
Het is geen meccanodoos zoals een juultje nee, maar dat had je al kunnen zien toen je de motorkap de eerste keer open deed.voor het een, moet het ander gedemonteerd worden, en dan weer zus en zo... Zit allemaal, wat MIJ betreft, stom in elkaar, een 105 zit minder in, tuurlijk, maar das overzichtelijk. Een porsche 928, heb ik ook VEEL aan gedaan (ophanging rondom reviseren, bakrevisie, motor revisie, gasinbouw) en is nog VEEL moeilijker dan dit ding, maar zelfs dat is nog makkelijker sleutelen én overzichtelijker....... Een ding hebben de 155 en de 928 gemeen, alle boutjes gaan los en zitten niet vastgerot!
Ja, zit aan de kant van de homokineet rechtsvoor met een paar bouten vast, kap om de lager zeg maar. Je rechter steekas moet er dus ook af.moet de tussenas los als de bak eruit gaat? En hoe krijg je die eruit/eraf?
Ik ga snel ff naar benenden om te kijken of mn velgen er nog onder zitten dacht dat ik de enige was met een gepolijste randMijn Formula naast m'n nieuwe aanwinst (gereviseerde 2.0, uitgeboord, squadra chip, pipercross filter, 1.7 versnellingsbak , etc.
komen beide trouwens heeerlijk vooruit
weetk niet, er is me bij de verkoop verteld specifiek dat dit een 1.7 versnellingsbak zou zijn. Kweet in ieder geval wel dat ie gigantisch strak paktIk ga snel ff naar benenden om te kijken of mn velgen er nog onder zitten dacht dat ik de enige was met een gepolijste randMijn Formula naast m'n nieuwe aanwinst (gereviseerde 2.0, uitgeboord, squadra chip, pipercross filter, 1.7 versnellingsbak , etc.
komen beide trouwens heeerlijk vooruit
Trouwens, een 1.7 bak is toch gelijk aan die van een 1.8 en 2.0??
Oh, ik heb er eentje in mijn 2.0 8V gehad joh. Scheelt vooral in het midden meer koppel en wil veel fijner hoog in de toeren doorlopen. Zuiniger werd ie er bij mij niet van want ik ging er harder van rijden.Trouwens, als je in Utc bent, laat eens wat je van je horen, ik wil wel eens weten hoever een Squadra chip anders rijdt dan origineel.
komt goedTrouwens, als je in Utc bent, laat eens wat je van je horen, ik wil wel eens weten hoever een Squadra chip anders rijdt dan origineel.