Komt in orde: Ik heb al speciaal hiervoor zo'n toonzaal-alfa-zuil-annex-lichtbak op de kop kunnen tikken om voor wat extra cachet te kunnen zorgen.
Een totempaal, zeg maar, waarrond we ons kunnen scharen
Het genoegen was wederzijds, Alessandro!leuk je ontmoet/ gesproken te hebben belgium black spider! (daar staat de afkoring toch voor?)
Ik ga je wel herkennen dan.
(als ik het nog niet aandurf met de alfetta, of het project nog net niet af is, parkeer het engelse of duitse hok wel om de hoek )
Tot ziens!
Aj, dan zat ik ernaast met Black Belgium SpiderEn de betekenis van de nickname heb je goed geraden
Ja en het staat waarschijnlijk al zo'n 2,5 jaar onder elk bericht van je op dit forum (zie ik net )Om helemaaaaal juist te zijn: het is 'Belgian Black Spider'
Ja en het staat waarschijnlijk al zo'n 2,5 jaar onder elk bericht van je op dit forum (zie ik net )
Vandaag al kennis gemaakt met de vader des familieMijn broer en ik zullen klaar staan om jullie te ontvangen op dit heuse evenement
Grt z
Is er iets te doen op 22/6 ? NOG NIKS VAN GEHOORD? VEEL TE WEINIG RECLAME !!
Zou het een idee zijn om wat flyers en posters te verspreiden?Is er iets te doen op 22/6 ? NOG NIKS VAN GEHOORD? VEEL TE WEINIG RECLAME !!
Zou het een idee zijn om wat flyers en posters te verspreiden?Is er iets te doen op 22/6 ? NOG NIKS VAN GEHOORD? VEEL TE WEINIG RECLAME !!