Als je ze breekt, ze zijn nog te bestelllen. Kost je wel minstens een weekHoe krijg ik die skirt trouwens los zonder die plastic bevestigings dopjes te breken?
Als je ze breekt, ze zijn nog te bestelllen. Kost je wel minstens een weekHoe krijg ik die skirt trouwens los zonder die plastic bevestigings dopjes te breken?
Ik laat mijn gereedschap niet zien.okee nu ben ik benieuwd hoe jou stukje speciaal gereedschap eruit ziet...
foto....
Maar waar zijn ze te krijgen/kopen?GiuliaReis schreef:
edwinvanpoeijer schreef:
Hoe krijg ik die skirt trouwens los zonder die plastic bevestigings dopjes te breken?
Als je ze breekt, ze zijn nog te bestelllen. Kost je wel minstens een week
huh een week????????????????????????????????????????????????????????????????????
hoeveel moet je er hebben dan
als jij het las werk goed voorbereid door de roest er zelf uit te slijpen en een plaatje op maat te maken en de raakvlakken goed blank maakt en zorgt dat ze er zo bij kunnen (lees) troep en wiel eruit enzo, en zo naar een garage rijd ben je met een paar tientjes klaar.
glasvezel zou ik niet doen. denk dat je net zo veel kwijt bent aan glasvezel als wat hier boven beschreven staat....
dorpels zou ik dan ook gewoon nog ff niet naar kijken, dan heb je er ook geen rot gevoel over en niet de drang het gelijk op te lossen en hou je het voor jezelf overzichtelijk. het is mooi weer en pekel strooien ze nu niet meer denk ik dus als je daar over 2 maanden naar kijkt ziet het er nog steeds het zelfde uit
focus je gewoon ff op de dingen die moeten gebeuren op technisch gebied om je vakantie goed te laten verlopen daarna kan je je alttijd nog druk maken
kijk die voorstelling had ik er dus niet bij hahahaIk ben het wel met Pieter eens........... als je het dan toch tijdelijk regendicht wilt maken => schoonmaken, 'lakken' met roestwerende verf en dan gewoon dichtplakken met tape.
Pieter: voila de alfakruisdopjestang