Die is niet gekeurd en ook nog niet toe aan zo'n excursie... na Le Mans ga ik aan die auto werken. En mijn collega gaat daar ook echt niet in meerijdenGa je niet met de Asociale dan?
Dumpen die collega!Die is niet gekeurd en ook nog niet toe aan zo'n excursie... na Le Mans ga ik aan die auto werken. En mijn collega gaat daar ook echt niet in meerijdenGa je niet met de Asociale dan?
Ach, het is hem vergeven... en als ik iedereen die niet in één van mijn auto's gezien wil worden uit mijn toch al zo beperkte sociale kringetje moet dumpen wordt het zelfs voor mij wat al te eenzaam...Dumpen die collega!Die is niet gekeurd en ook nog niet toe aan zo'n excursie... na Le Mans ga ik aan die auto werken. En mijn collega gaat daar ook echt niet in meerijdenGa je niet met de Asociale dan?
Hetgeen mijn beperkte aantal sociale contacten (mede! ) verklaart...Ach, het is hem vergeven... en als ik iedereen die niet in één van mijn auto's gezien wil worden uit mijn toch al zo beperkte sociale kringetje moet dumpen wordt het zelfs voor mij wat al te eenzaam...Dumpen die collega!Die is niet gekeurd en ook nog niet toe aan zo'n excursie... na Le Mans ga ik aan die auto werken. En mijn collega gaat daar ook echt niet in meerijden
Quod erat demonstrandumHetgeen mijn beperkte aantal sociale contacten (mede! ) verklaart...Ach, het is hem vergeven... en als ik iedereen die niet in één van mijn auto's gezien wil worden uit mijn toch al zo beperkte sociale kringetje moet dumpen wordt het zelfs voor mij wat al te eenzaam...Dumpen die collega!
Jaja... ὅπερ ἔδει δειξαι etc etc.....Quod erat demonstrandumHetgeen mijn beperkte aantal sociale contacten (mede! ) verklaart...Ach, het is hem vergeven... en als ik iedereen die niet in één van mijn auto's gezien wil worden uit mijn toch al zo beperkte sociale kringetje moet dumpen wordt het zelfs voor mij wat al te eenzaam...
Da's ook alweer meer dan 10 jaar geleden dat ik dat taaltje moest lezen
Jaja... ὅπερ ἔδει δειξαι etc etc.....
κατάλληλος χρόνος από!Da's ook alweer meer dan 10 jaar geleden dat ik dat taaltje moest lezen
Jaja... ὅπερ ἔδει δειξαι etc etc.....