Ik koop ook geen ABC meer.
Heb een TZ2 van HTM in 1:24. Heb je al iets van HTM gebouwd?
En naar ervaringen met Model Factory Hiro ben ik benieuwd. Iemand?
Ik heb de TZ1 en TZ2 kits van HTM gehad, maar ik heb er nooit iets van gebouwd. Ze zijn de deur weer uitgegaan toen ik besloot om me op 1/43 te concentreren. Ze zagen er wel goed uit moet ik zeggen.Ik koop ook geen ABC meer.
Heb een TZ2 van HTM in 1:24. Heb je al iets van HTM gebouwd?
En naar ervaringen met Model Factory Hiro ben ik benieuwd. Iemand?
Mooi vooral die Giulietta vind ik heel erg netjes!Ik heb ook nog een zelf aangepaste 75 en Giulietta, beide van Burago.
Gezien de grille is dit een type 1
Nieuwe uitgave in de DeAgostini Carabinieri reeks, de 33 (type 2), als 'blu'.
Zonder de belettering en de witte strepen van de polizia uitvoering valt helemaal op hoe slecht de verhoudingen zijn. Eigenlijk is hij nog beroerder dan die van Pego, die heeft tenminste nog mooie details.
Vanaf 26 juni in de Italiaanse kiosk.
Lijkt er wel op, ja. Bij type 1 is het hart bijna een vijfhoek, type 2 is veel driehoekiger en heeft bovenlangs de grille een dikkere rand. Toch staat er '1987' op de sukkel. Pardon, (Freudiaanse vertyping), ...sokkel.Gezien de grille is dit een type 1
Nooit bij stilgestaan... inderdaad dank voor deze aanvullende info.Nog even een tip voor de "verbouwers" van de Michelotti ABC-kit......maak jullie geen zorgen i.v.m. de spiegels...
De kit van ABC is toch juist.... géén enkele 6C2500 had origineel een buitenspiegel.... het iets rustiger verkeer zal daar wel voor iets tussen gezeten hebben.....
Nu is het niet altijd eenvoudig om je met dergelijke wagen door het verkeer te laveren enkel met een binnen(achteruitkijk)spiegel.....
groetjes,
Luc