Nee, geen silicone!!!!!!!!! Da's hartstikke zuur man[gewoon goedkope silicone kit werkt perfect hiervoor.
Nee, geen silicone!!!!!!!!! Da's hartstikke zuur man[gewoon goedkope silicone kit werkt perfect hiervoor.
Nee, geen silicone!!!!!!!!! Da's hartstikke zuur man[gewoon goedkope silicone kit werkt perfect hiervoor.
Is misschien wel een goede manier, maar als ie hem dagelijks wil gebruiken heeft ie toch een reservewiiel nodig en wat beschikbare kofferruimte veronderstel ikIk heb ook zo'n gevalletje van reservewielgat ipv kuip. Mijn oplossing de hele kofferbodem eruit slijpen frame inlassen (als je dat niet zelf kan even paar stukjes koker zelf op maat maken en in laten lassen, kost niet veel) en hierop een alu plaat lijmen met carroserielijm. Klaar geen roest meer en een snellere auto (gewichtsbesparing) wel geen reservewielkuip meer
Heb met mijn vorige alfa slechts een jaar gereden...toch twee keer lek met nieuwe banden (elke keer op dezelfde manier doordat een idioot zo nodig vond zijn spijkers op de weg achter te laten ). Ik vond mijn reservewiel toen echt wel handig ...natuurlijk moet je dan wel al brute pech hebben om 2keer op een jaar lek te rijden. Ik ken er anderen die nog nooit zijn lek gereden. Maar jammer genoeg komen die dingen meestal bij mij voorWaarom heb je een reservewiel nodig? Wanneer heb je voor het laatst lek gereden?
Je bagageruimte blijft gelijk in ieder geval, op je reservewielkuip na.
Lijkt me ook niet prettig Of tenzij je wel een reservebidonnetje meeneemt ..Dat is wel erg lullig idd bij mij is het al 6 jr geleden geloof ik.
Al vaker zoder benzine gestaan
Mi had Tuynder ze ook nog . Alleen die waren van een verrekte slechte staalkwaliteit destijds (1996 oid) Leek wel karton ipv ijzah,ook de pasvorm was niet je van het>bij mijn 75 carbs hebben we de nwe kuip in 4en moeten slijpen om de diameter zodanig gereduceerd te krijgen dat ie fatsoenlijk in de kofferbodem paste...zijn idd nog leverbaar zover ik weet. goof van pelt leverd ze ook nog dacht ik.
puntlassen uitboren en dan kan de nw er zo in
oei dan heb je idd niet echt een goeie gehad..... over het algemeen passen ze wel netjes hoor.Mi had Tuynder ze ook nog . Alleen die waren van een verrekte slechte staalkwaliteit destijds (1996 oid) Leek wel karton ipv ijzah,ook de pasvorm was niet je van het>bij mijn 75 carbs hebben we de nwe kuip in 4en moeten slijpen om de diameter zodanig gereduceerd te krijgen dat ie fatsoenlijk in de kofferbodem paste...zijn idd nog leverbaar zover ik weet. goof van pelt leverd ze ook nog dacht ik.
puntlassen uitboren en dan kan de nw er zo in
Grtz,fRank