Nee, geen silicone!!!!!!!!! Da's hartstikke zuur man[gewoon goedkope silicone kit werkt perfect hiervoor.

Nee, geen silicone!!!!!!!!! Da's hartstikke zuur man[gewoon goedkope silicone kit werkt perfect hiervoor.
Is misschien wel een goede manier, maar als ie hem dagelijks wil gebruiken heeft ie toch een reservewiiel nodig en wat beschikbare kofferruimte veronderstel ikIk heb ook zo'n gevalletje van reservewielgat ipv kuip. Mijn oplossing de hele kofferbodem eruit slijpen frame inlassen (als je dat niet zelf kan even paar stukjes koker zelf op maat maken en in laten lassen, kost niet veel) en hierop een alu plaat lijmen met carroserielijm. Klaar geen roest meer en een snellere auto (gewichtsbesparing) wel geen reservewielkuip meer
Heb met mijn vorige alfa slechts een jaar gereden...toch twee keer lek met nieuwe banden (elke keer op dezelfde manier doordat een idioot zo nodig vond zijn spijkers op de weg achter te latenWaarom heb je een reservewiel nodig? Wanneer heb je voor het laatst lek gereden?
Je bagageruimte blijft gelijk in ieder geval, op je reservewielkuip na.
Lijkt me ook niet prettigDat is wel erg lullig idd bij mij is het al 6 jr geleden geloof ik.
Al vaker zoder benzine gestaan
Mi had Tuynder ze ook nog . Alleen die waren van een verrekte slechte staalkwaliteit destijds (1996 oid) Leek wel karton ipv ijzah,ook de pasvorm was niet je van het>bij mijn 75 carbs hebben we de nwe kuip in 4enzijn idd nog leverbaar zover ik weet. goof van pelt leverd ze ook nog dacht ik.
puntlassen uitboren en dan kan de nw er zo in
oeiMi had Tuynder ze ook nog . Alleen die waren van een verrekte slechte staalkwaliteit destijds (1996 oid) Leek wel karton ipv ijzah,ook de pasvorm was niet je van het>bij mijn 75 carbs hebben we de nwe kuip in 4enzijn idd nog leverbaar zover ik weet. goof van pelt leverd ze ook nog dacht ik.
puntlassen uitboren en dan kan de nw er zo inmoeten slijpen om de diameter zodanig gereduceerd te krijgen dat ie fatsoenlijk in de kofferbodem paste...
Grtz,fRank