Pffff kan hier een slotje op
Gaat weer s helemaal nergens over !
Pffff kan hier een slotje op
Gaat weer s helemaal nergens over !
De zelfregulerende/zelfsturende functie!lijkt mij dat niet alleen de mods en het bestuur maar de alle forumgebruikers verantwoordelijk zijn voor de goede sfeer.
precies.. En als er twijfel is leggen we het voor aan het bestuur.... (bijv met advertenties)De zelfregulerende/zelfsturende functie!lijkt mij dat niet alleen de mods en het bestuur maar de alle forumgebruikers verantwoordelijk zijn voor de goede sfeer.
Daarnaast heb je nog beleid en regels en die worden mijn inziens toch van boven bepaald.
Zie het adv.beleid! (bv)
Klopt,Dat zou hier geen discussie mogen zijn, ik mag aannemen dat er ergens een sturende functie is naar het geheel.
Daar wordt een beleid en regels uitgestippeld.
Daar wordt gezorgt dat alle moderators op één lijn zitten!
DIt naast de regulerende werking van het forum zelf uiteraard
Het kan vervuild zijn, maar ik ben het er helemaal mee eens dat personen met een "functie" binnen de SCARB zich moeten leren beheersen met het commentaar op sommige topics !
Leo.
Wisten we welHet kan vervuild zijn, maar ik ben het er helemaal mee eens dat personen met een "functie" binnen de SCARB zich moeten leren beheersen met het commentaar op sommige topics !
Leo.
Hiermee bedoel ik niet de moderators !!
Die staan altijd zoals gewoonlijk aan walJe vraagt je af waarom een mens er voor kiest om telkens bakken mest over je heen te krijgen he
De beste stuurlui.....
Moderators zijn OOK SCARB-vertegenwoordigers. Voor hen geldt die voorbeeldfunctie net zo goed.Hiermee bedoel ik niet de moderators !!Het kan vervuild zijn, maar ik ben het er helemaal mee eens dat personen met een "functie" binnen de SCARB zich moeten leren beheersen met het commentaar op sommige topics !
Leo.