ma jun 16, 2008 09:48
maar waar jullie niet rekening mee houden is dat er nu andere krachten op het chassis komen te staan
stel: bij opkrikken veranderd de stand dus iets waardoor de vpb erop geschroeft kan worden, je laat hem zakken en nu zitten de krachten niet op het 1ste en 2de schutbord, maar alleen op de vpb (want dat zeggen jullie)....
Dan veranderd als je door een bocht gaat ook alle krachten op de gehele auto (want je hebt aan de voorkant namelijk wat veranderd)
Ik ben zelfs bang dat dit zeer nadelige gevolgen kan hebben voor je chassis!! -> scheuren
even voor de duidelijkheid, dit is een gezonde discussie he
(gebeurt nog wel eens op dit forum dat het ineens uit de hand loopt, maar een meningsverschil in inzicht moeten we over discussieren.... dit even voor de duidelijkheid dat ik niemand aanval, alleen ik heb een andere mening)
33 type 2 16V carbs & Delta EVO
Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S