Na vorig jaar m'n 75 verkocht te hebben, begon het nu tog weer te kriebelen.
Heb dik een half jaar in een Golf II rondgereden, waar ik ook zeer veel plezier van heb gehad, vooral omdat het egt een publiekstrekker was.
Nu heb ik vorig weekend de witte 75 1.8 Carbs van Robin opgehaald.
De auto verkeerde in uitmuntende staat, zonder ook maar ergens een beetje roest.
En dan nu over naar het schade herstel;
Afgelopen vrijdag iets te enthousiast over een rotonde willen gaan, achterkant brak uit, ik stuurde tegen en toen sloeg hij de andere kant op.
Het ritje eindigde vrij abrupt, met de neus van de 75 frontaal op een lantaarn paal, met dit als resultaat:
Schade lijkt zo vrij erg, maar ze hebben haar net naar me loods gebracht, en na demontage van het rechterzijscherm en bumper, valt het zo te zien nog mee.
Lijkt er op dat de 30mm stabi een groot deel van de klap heeft opgevangen, moet haar natuurlijk eerst op de brug bekijken.
Zit verder ook geen knik in het dak, de deuren gaan ook nog netjes open en dicht.
Maar als er nog enige hoop voor haar is word ze opgeknapt, want in het wit is een 75 egt te mooi.
Houd jullie op de hoogte,
AlfaGreetz Jordi
p.s. jah ik weet dat het me eigen schuld is, dus liever niet over blijven door drammen...dank u.