Hmmmm welke kleur zou er dan mooi op staan? Ik had het ook al overwogen maar volgens het RDW register zijn er 2 berlina"s 2000 met een bruine kleur"tenminste dat is wat het RDW er van maakt, en dat maakt mijn Berlina toch wel redelijk uniekIk zou serieus een andere kleur overwegen, zeker nu je m zo strak maakt! De lijn van een Berlina blijft altijd een beetje verscholen bij Faggio. Dat is wat ik vind.
Dat probeer ik wel iig geen half werk dat kom je later altijd weer tegensuper hoe jij dat doet, echt heel netjes
Rechtsachterspatbord onderachterkant en op de hoek achterzijdeuiteindelijk is ie weer lekker strak! nog veel puntjes te gaan?
Nee hoor, alleen geen foto van de voorbehandeling van het onderste plaatwerk, ik heb het goed ontroest en behandeld met brunox (de chemische epoxy primer) en nog lak er overheen.Vertel me, dat het niet zo is............... las jij bij dat schermrandje gewoon over de tectyl en rottigheid heen???
Dank je ZaagautoBlijf me (in positieve zin!) verbazen over de zeer rappe voortgang!
Complimenten!
Dank je GTVIk moet zeggen dat je het zeer goed aanpakt.Maar denk je soms niet van waar ben ik
aan begonnen en houd het nooit op met de roest?
Succes ermee en hopen dat het vanaf nu mee gaat zitten.