Met een beetje gang van een rotonde af,in de regen,over een zebrapad,glad dus...sorry hoor maar met een 1.8 vraag je er dan ook meestal om.Damn,ziet er lelijk uit zo zeg.
Ben ik er vanmiddag beter af gekomen,miujn achterkant brak ook uit,en ook ik stuurde tegen,maar ik ging een stoeprand op,alleen een velgrand beschadigd,gelukkig niks kapot verder
mijn koppelverloop is iets gunstiger als die van jou,
maar ik moet toch behoorlijk gek doen wil ik iets uit laten breken'.
en tja, uiteraard zonde van de witte carbs, maar ik weet wel zeker dat yordi het ook niet wou.
denk dat ie blij kan zijn dan zijn 75 het redelijk heeft gehouden.
is best een harde klapper geweest.
(ik ken de locatie trouwens, ligt er wel verleidelijk bij de 2 baans rotonde hehe )
Dit herstel is wat lastiger als het eenvoudige genezingsproces van de homo sapiens wat tot volledig hertel gaat komenzonde van die auto, dat wordt nooit meer wat alssie in de teun-de-beunschuur gerepareerd gaat worden
Wie zegt dat hij in mekaar gebeunt gaat worden. Al het laswerk word door een ervaren lasser, met niveau 4 diploma's gedaan.zonde van die auto, dat wordt nooit meer wat alssie in de teun-de-beunschuur gerepareerd gaat worden
Beetje kort door de bocht.. Als iemand zelf iets gaat maken of met behulp van vrienden dan wil dat nog niet zeggen dat het niet goed gebeurt.zonde van die auto, dat wordt nooit meer wat alssie in de teun-de-beunschuur gerepareerd gaat worden
mmm, ben dus niet de enige die dit een belachelijke opmerking vindt....zonde van die auto, dat wordt nooit meer wat alssie in de teun-de-beunschuur gerepareerd gaat worden
Waarschijnlijk is Graffiaturo nooit jong en een beetje overmoedig geweest Jammer, dit soort opmerkingen raken kant nog wal!mmm, ben dus niet de enige die dit een belachelijke opmerking vindt....zonde van die auto, dat wordt nooit meer wat alssie in de teun-de-beunschuur gerepareerd gaat worden
Ik heb gratis liggen voor Jordi: een rechterkoplamp en een type 2 grill. PB maar even of en wanneer ik het af kan geven.